Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Real is beautiful“ gėda jau žinoma ir pasauliui

Lietuvos turizmo reklamos kampanija „Lithuania – Real is beautiful“ sulaukė pasaulio dėmesio – kilusį skandalą aprašė britų nacionalinio transliuotojo BBC naujienų portalas.
Turizmo departamento kampanija prajuokino memų kūrėjus
Turizmo departamento kampanija prajuokino memų kūrėjus / Facebook nuotr.

Priminsime, jog ketvirtadienį 15min paviešino, kad pernai rudenį pristatytoje Lietuvos turizmo reklamos kampanijoje yra naudojama daug neoriginalių, iš fotobankų pirktų nuotraukų. Kai kurios jų yra darytos net ne Lietuvoje, o, tarkime, Slovakijoje arba Suomijoje.

Šiai informacijai iškilus į viešumą penktadienį atsistatydino Valstybinio turizmo departamento (VTD) vadovė Jurgita Kazlauskienė. Ji VTD vadovavo nuo 2015 metų sausio.

BBC.com skaitytojams išdėsto šiuos faktus, taip pat aprašo, kaip interneto vartotojai nusprendė pasišaipyti iš lengviausiu keliu nuėjusių ir pigias užsienietiškas nuotraukas naudojusių kampanijos kūrėjų – patys pradėjo publikuoti kadrus iš įvairių pasaulio vietų, pristatydami, kad tai vaizdai iš Lietuvos. Pavyzdžiui, Tadž Mahalo mauzoliejus pristatytas kaip Šv. Onos bažnyčia, o Romos Koliziejus – kaip Vilniaus nacionalinis stadionas.

Pro BBC akis nepraslydo ir premjero Sauliaus Skvernelio žinutė socialiniame tinkle „Facebook“, kurioje Vyriausybės vadovas prisijungė prie memų kūrėjų ir pareiškė, kad nuo rytojaus Vyriausybė pradės dirbti naujame pastate Karoliniškėse, iliustruodamas savo žinutę Europos Komisijos rūmais Briuselyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos