Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kino filmai ir serialai vilioja turistus į Didžiąją Britaniją

Didžioji dalis turistų, atvykstančių į Didžiąją Britaniją, būtinai užsuka pasigrožėti šalies pilimis ir dvarais. Populiariausi tarp turistų tie, kuriuose vyko filmų ar serialų veiksmas. Tokią išvadą padarė VisitBritain.co.uk portalo žurnalistai, nagrinėję į šalį atvykstančių turistų pomėgius ir lankytinų vietų pasirinkimą.
Kinas garsina Angliją ir traukią į ją turistus
Kinas garsina Angliją ir traukią į ją turistus / 123rf.com nuotr.

Daugiau nei 30% į Didžiąją Britaniją atvykstančių turistų aplanko bent vieną kokiame nors seriale ar kino filme įamžintame kultūros objekte. Pasirodo, būtent filmai ir detektyviniai ar meilės serialai labiausiai išgarsina britų pilis, dvarus ir tvirtoves tarp į šalį atvykstančių turistų. Žinoma, apie žymius kultūrinio paveldo pastatus rašoma ir kelionių patarimų knygose bei interneto forumuose. Tačiau vaizdinė medžiaga kur kas patrauklesnė akiai. Ypač jei filmo metu pilyje atgyja gyvenimas ir verda aistros.

Ryškus tokio poveikio pavyzdys – Haiklero pilis, (angl. Highclere Castle), kurioje filmuojamos britų serialo „Dauntono abatija“ (angl. Downton Abbey) scenos. Šis televizijos serialas sukurtas pagal Julian Fellowes originalų scenarijų. Jame atkuriama XX am. pradžios Anglijos atmosfera.

Po šio serialo pasirodymo Haiklero pilis, esanti Berkšyre, tapo itin populiaria turistine vieta. Čia keliauja būriai turistų, norinčių savo akimis pamatyti pilį, jos aplinką ir netoliese gyvenančius žmones. Didžiuliu turistų antplūdžiu dabar garsėja ir Alnviko pilis šiaurės Anglijoje. Būtent čia buvo filmuojamos scenos filmuose apie Harį Poterį. Pradedant nuo 2011-ųjų turistų srautas į šią pilį išaugo 230%, tai atnešė į britų biudžetą papildomus 36 mln. Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos