Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turizmo departamentas „Go Planet Travel“ bankroto aukas beveik pusmetį vedžioja už nosies

Nuo kelionių organizatoriaus „Go Planet Travel“ bankroto, įvykusio beveik prieš pusę metų, nukentėję žmonės iki šiol nežino, ar gaus jiems priklausančią kompensaciją už neįvykusias keliones. Nukentėję keliautojai Turizmo departamento, kuris turi pasirūpinti kompensacijomis, darbą vadina pasityčiojimu.
Valstybinis turizmo departamentas
Valstybinis turizmo departamentas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuo liepos, kada „Go Planet Travel“ panaikinta veiklos licencija, daugiau nei tūkstantis žmonių yra maitinami Valstybinio turizmo departamento klerkų pažadais, kad netrukus visa informacija bus paskelbta viešai. Tačiau nukentėjusiųjų susirašinėjimai su departamentu atskleidžia, jog draudimo įmonėms dokumentai neperduoti iki šiol.

Į 15min.lt kreipėsi viena iš nukentėjusiųjų, prašydama paviešinti Turizmo departamento aplaidumą. Justė (pavardė redakcijai žinoma, – aut. past.) pasakojo, kad jau penkis mėnesius laukia žinių, kaip ir kada bus kompensuoti nuostoliai, kuriuos ji patyrė dėl „Go Planet Travel“ bankroto.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Valstybinis turizmo departamentas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Valstybinis turizmo departamentas

„Mes buvome tie, kurie liepos 4 dienos rytą stovėjo oro uoste ir buvo praleisti iki pat paskutinio „laiptelio“, t.y. (įlipimo į lėktuvą), bet į kelionę taip ir neišvykome. Nes tuomet pranešė, kad „Go Planet Travel“ bankrutuoja. Tai buvo liepą, o dabar jau gruodis. Nuo tada iki šiol dar negavome visiškai jokios kompensacijos už neįvykusią kelionę, nors visur skelbė, jog „Go Planet Travel“ buvo apsidraudę“, – sakė buvusi „Go Planet Travel“ klientė Justė.

Departamentas „groja“ tą pačią melodiją: „Pirmadienį žinosime“

Jauna moteris žino, kad po kelionių operatoriaus bankroto jų įsipareigojimus klientams perėmė Turizmo departamentas. Tačiau iš šios institucijos teigia sulaukianti tik pažadų.

„Kai pasidomi apie kažkokias naujienas, jie „groja“ tą pačią melodiją. Iki spalio 30 dienos visiškai tylėjome ir tiesiog laukėme. Minėtą datą pirmą kartą parašėme elektroninį laišką. Tą pačią dieną buvo atsakyta: „Tikimės, kad jau kitą savaitę galutinai paruošime dokumentus ir perduosime draudimo kompanijoms. Dėkojame už supratingumą ir kantrybę“. Laišką atsiuntė departamento Teisinio reguliavimo skyriaus vyr. specialistė Silvija Vencevičiūtė“, – pasakojo mergina.

Iki lapkričio 20 dienos kantriai laukusi žinių, Justė vėl parašė elektroninį laišką, kuriame pasidomėjo, kaip sekasi ruošti dokumentus, gal jie jau perduoti draudimo kompanijoms. Atsakymas apstulbino.

„Pirmadienį paruoštus dokumentus atiduosime draudimo kompanijoms, tad greitu laiku bus mokamos išmokos“, – džiugiai pranešė anksčiau minėta Turizmo departamento atstovė. Supratusi, kad departamentas tyčiojasi iš žmonių, Justė iš karto parašė laišką su konkrečiais klausimais: svarbiausias jų – kaip sužinoti, kokią kompensaciją ji gaus ir kada jos galima tikėtis.

„Go Planet Travel“ interneto puslapis
„Go Planet Travel“ interneto puslapis

„Gavau atsakymą: „Nežinome, žinosime pirmadienį, todėl iškart ir turistus informuosime mūsų tinklalapyje patalpindami pranešimą“.

Šis pažadas suteikė viltį, kad lapkričio 24-ąją pagaliau bus aišku, ko tikėtis. Tačiau tądien, kaip ir anksčiau Justė negavo jokios žinios iš Turizmo departamento. Informacijos nebuvo ir departamento interneto puslapyje.

Neapsikentusi gruodžio 5-ąją mergina pati susisiekė su departamentu. Atsakymas ir vėl buvo miglotas. Justė buvo informuota, kad „kitos savaitės pradžioje atiduosime visą informaciją draudimo bendrovėms, kurios pradės atlikti išmokėjimus turistams“.

„Tada mano kantrybė trūko. Už kelionę į Kretą su draugu sumokėjome 3000 litų. Taip išėjo, kad nei išvykome į kelionę, nei atgavome pinigus. Tiesą pasakius, visos sumos net nesitikime, nes nukentėjusiesiems, pagal naujausius Turizmo departamento duomenis, reikės išmokėti 1,46 mln. litų. Tačiau bent kažkokią dalį tikrai labai norėtumėme susigrąžinti. Bet man akivaizdu, kad Turizmo departamentas tik tempia laiką, o progreso visiškai nesmatyti“, – sakė mergina.

Juozas Raguckas: „Viskas bus aišku rytoj“

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Laikinasis VTD vadovas Juozas Raguckas
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Laikinasis VTD vadovas Juozas Raguckas

Pažado visą informaciją gauti „rytoj“ sulaukė ir 15min.lt žurnalistė, susisiekusi su laikinuoju Turizmo departamento vadovu Juozu Ragucku. Jam paskambinome, kadangi nė vienu iš nukentėjusiesiems nurodytų telefono numerių niekas neatsiliepė. 

„Viskas šiuo metu sprendžiama. Šiandien (antradienį – aut. past.) turėjome paskutinį susitikimą dėl to („Go Planet Travel“ bankroto, – aut. past.), – tikino J.Raguckas. Pažadėjęs į visus klausimus atsakyti elektroniniu paštu, per visą darbo dieną laikinasis departamento vadovas to nepadarė. Laiško, kuriame būtų pateikta daugiau informacijos, iki darbo dienos pabaigos portalas nesulaukė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais