Kiekvienas Lietuvos pasiekimas ir patekimas į įvairius reitingus didina žinomumą bei formuoja pasaulio nuomonę apie Lietuvą. Anot R. Levickaitės, patekimas į „Lonely Planet“ portalą – sveikintinas ir strategiškai puikus rinkodaros žingsnis, tačiau kartu ir įsipareigojimo priėmimas.
„Nuomonė, jog dėl tokio įvertinimo į šalį pradės plūsti minios keliautojų, yra kiek skubota. Šis faktas pats savaime turistų nepritrauks, bet neabejotinai reikia šią žinutę eksploatuoti kalbant su užsienio partneriais bei palaikant komunikaciją su turistais tiesiogiai. Būtent geros paslaugos, gera infrastruktūra, turizmo prieinamumas kuria ilgalaikę reputaciją, o „Lonely Planet“ nėra vienintelis autoritetingas nuomonės formuotojas, tad derėtų neužmigti ant laurų, kai apie mus kalbės ir žinos plati tarptautinė auditorija“, – sakė „Baltic Tours“ atstovė R. Levickaitė.
„Lonely planet“ pateiktame reitinge figūruoja labai įvairios šalys. Pirmoje vietoje – Singapūras, antroje – Namibija, trečioje – Lietuva. „Visas šias šalis sieja jauna Nepriklausomybė, o įvertinus turizmo tendencijas ir madas, galima daryti prielaidą, kad sąrašas sudarytas remiantis patirties turizmo įvaizdžiu”, – komentavo R. Levickaitė.
Šiuo metu Lietuva sulaukia svečių iš įvairių pasaulio kampelių. „Baltic Tours“, kaip kelionių organizatorius, per 2013 m. aptarnavo daugiau kaip 5000 turistų iš 60 šalių. Didžiąją jų dalį sudaro tolimosios rinkos: Japonija, Australija, JAV, Naujoji Zelandija. Taip pat Lietuvą aplankė ir 3 turistai iš Gibraltaro – tai pirmieji per 23 „Baltic tours“ veiklos metus užfiksuoti svečiai iš šios šalies. Tarp atvykėlių iš tolimųjų kraštų pastebimas ryškus poreikis patirties, emocijų turizmui – paukščių stebėjimui, vaistažolių rinkimui, pažintimi su kulinariniu paveldu, vietiniais amatais.