Septynis mandatus laimėjusi Kazimiros Prunskienės partija rinkimams išleido pusę milijono litų

Visoje šalyje septynis mandatus laimėjusi Kazimiros Prunskienės vadovaujama Lietuvos liaudies partija (LLP) rinkimams išleido apie pusę milijono litų.
Politikė Kazimira Prunskienė
Politikė Kazimira Prunskienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Brangūs išėjo mandatai, bet įdirbis padarytas kitur, pamokos irgi kainuoja brangiai“, – pirmadienį BNS vykusioje spaudos konferencijoje kalbėjo K.Prunskienė.

Pasak jos, rinkimų rezultatas „neįspūdingas“ – LLP mandatų laimėjo trijose savivaldybėse: Visagine, Jurbarko ir Kalvarijos rajonuose. Pasak politikės, dar neaiškumų kyla Švenčionių apygardoje, kur iki mandato pritrūko labai nedaug balsų.

Anot jos, LLP koją pakišti galėjo ir tai, kad ši prieš metus įkurta partija tebemaišoma su beveik pusantro šimto mandatų laimėjusiais valstiečiais liaudininkais, kuriems K.Prunskienė anksčiau vadovavo. Jos teigimu, per mažai stengtasi reklamuojant naująją partiją – esą tuo reikėtų užsiimti ruošiantis Seimo rinkimams.

„Į visas duris nebuvo pasibelsta, gal reikėjo parašyt laiškus, pakalbėti su visais rinkėjais, kad neatsitiktų taip, kad jie balsuoja po senovei už valstiečius liaudininkus. Yra dalis balsų, kur susiję su mūsų tuometine partija ir mano kaip pirmininkės įdirbiu“, – teigė K.Prunskienė.

„Greitų rezultatų gali tikėtis tik tie, kurie moka beatodairiškai žadėti pralinksminti, o mes rimtais veidais nusiteikę, matyt, nebuvome tiek pageidaujami“, – nesėkmės rinkimuose priežastis svarstė LLP lyderė. Be to, anot jos, naujoms ir valdžioje nesančioms partijoms per brangi agitacija televizijose.

Tačiau nepaisant nesėkmės, ji sakė neketinanti trauktis iš politikos po nepasiekusių savivaldos rinkimų – esą prieš Seimo rinkimus ketina stiprinti partijos skyrius ir ieškoti partnerių „koaliciniam ir kitokiam bendradarbiavimui“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis