Viktoras Uspaskichas: jei galėčiau tapti Vilniaus meru, atsisakyčiau europarlamentaro mandato

Darbo partijos lyderis Viktoras Uspaskichas teigia, jog jei jam būtų pasiūlyta Vilniaus miesto mero kėdė, jis atsisakytų Europos Parlamento nario mandato.
Darbo partijos rinkimų reklama
Darbo partijos rinkimų reklama / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Išankstiniais duomenimis, Darbo partija Vilniuje turi apie 11 proc. rinkėjų palaikymą. V.Uspaskichas anksčiau sekmadienį viešai pareiškė, kad jei partija gautų 12–15 vietų sostinės taryboje, jis galėtų atsisakyti europarlamentaro mandato ir dirbtų Vilniuje. Tačiau tam, kad gautų 15 vietų, partijai reikėtų surinkti apie 24 proc. rinkėjų balsų.

„Bet kokiu atveju, konsultacijos vyks su kitomis partijomis. Ir aš jose dalyvausiu. Galbūt net man pasiūlys mero postą“, – sekmadienį prieš vidurnaktį interviu naujienų portalui 15min.lt sakė V.Uspaskichas.

Paklaustas, kaip elgtųsi, jei jo partija gautų mažiau nei 12 vietų Vilniaus miesto taryboje, tačiau jam būtų pasiūlytas mero postas, V.Uspaskichas atsakė, jog pasirinktų mero postą.

Darbo partijos lyderio vertinimu, sostinėje „nei viena partija neparodė ypatingų stebuklų“.

Jis pasidžiaugė, kad bene visuose miestuose Darbo partija sustiprino jėgas, o Kėdainiuose liko lyderiaujanti jėga: „Mūsų komanda yra pasiruošusi vadovauti šiame mieste.“

Darbo partijos būstinėje sekmadienį rezultatų laukia nedaug partijos atstovų, tačiau vaišių stalas nukrautas vaišėmis, galima pasivaišinti ne tik užkandžiais, gaiviaisiais gėrimais, bet ir laipsnių turinčiais skysčiais.

Paskelbus, jog Kėdainių rajone suskaičiavus balsus visose apylinkėse Darbo partija laimėjo daugiau nei 55 proc. balsų, būstinėje pasigirdo plojimai, o partijos atstovai sveikino vieni kitus su pergale.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis