Daugiausiai informacijos Lietuvos piliečiai ieško apie Dalią Grybauskaitę. Antroje vietoje lieka Naglis Puteikis, 3-oje – Zigmantas Balčytis, 4-oje – Artūras Paulauskas, 5-oje –Artūras Zuokas, 6-oje – Bronis Ropė, 7-oje – Valdemaras Tomaševskis.
„Susidomėjimas vienu ar kitu kandidatu, be abejonės, yra susijęs su jų viešųjų ryšių darbu, tikslinės grupės pasirinkimu, reklaminės kampanijos bei agitavimo aktyvumu. Didelė auditorija nebūtinai reiškia didelį palaikymą“, – sako „PayPerClick“ vadovas Tomas Indriūnas.
Dinaminiuose grafiko duomenyse galime pastebėti kandidatų veiksmų įtaką. Vasario 14 d. Nagliui Puteikiui paskelbus apie pasitraukimą iš Tėvynės sąjungos Lietuvos krikščionių demokratų partijos ir frakcijos parlamente, susidomėjimas juo smarkiai šoktelėjo.
„Noriu pastebėti, kad grafikas atspindi tiesiogines žmonių paieškas. Tai reiškia, kad tai ne atsitiktiniai straipsnių skaitymai, o sąmoninga tiesioginės informacijos paieška“, – pastebi „PayPerClick“ vadovas T. Indriūnas.
Vasario pradžioje paaiškėjus, kad Algirdas Butkevičius nepretenduos į prezidento postą, susidomėjimas Z. Balčyčiu taip pat pastebimai šoktelėjo. Grafike atsispindi ir parašų rinkimų dėl kandidatavimo pradžia. Tuo laikotarpiu pastebimas susidomėjimo visais kandidatais padidėjimas.