„Vertinant šią rinkimų kampaniją, ją ir reiktų vertinti kaip pirmąją, kurioje yra daromi konkretesni žingsniai socialinėje medijoje. Mes matome apsičiupinėjimą, galime tai lyginti su užsienio politikų ir rinkimų kampanijų veiksmais. Lietuvoje viskas kol kas apsiriboja parašų rinkimu, ko iki šiol neturėjome. Taip pat ir lėšų rinkimų kampanijoms rinkimu“, – „Žinių radijo“ laidoje „Ryto espresso“ sakė A. Katauskas.
„Facebook“ laimėti rinkimų nepadės
Specialisto nuomone, galima įžvelgti pirmuosiuos politikų žingsnius socialiniuose tinkluose, tačiau jie nėra unikalūs. Pašnekovas tikino, kad „Facebook“ dėl savo interaktyvumo padeda kandidatams priartėti prie tiesioginio bendravimo su rinkėjais: jie gali užduoti klausimą ir gauti atsakymą.
Tačiau rinkimus juk laimi ne tie, kurie turi daugiausia pritariančių, o tie, kurie sugeba neapsisprendusius patraukti reikiamu metu į savo pusę, – sakė A.Katauskas.
A.Katauskas pasakojo, kad kandidatų į prezidento postą bendravimas su rinkėjais „Facebook“ erdvėje yra tinkamas tada, kai pastarieji palaiko kandidatą.
„Tačiau rinkimus juk laimi ne tie, kurie turi daugiausia pritariančių, o tie, kurie sugeba neapsisprendusius patraukti reikiamu metu į savo pusę, tam labiau yra tinkamos kitos komunikacijos priemonės“, – pridūrė specialistas.
Lietuvos politikai, A.Katausko nuomone, dar tik tyrinėja visą šia sistemą, o greitu metu jie turės suprasti, kad be didelių resursų „eiti“ į socialinius tinklus ir tikėtis laimėti rinkimus yra beviltiška. Paklausus, kaip socialinėje erdvėje reikia pritraukti daugiau dėmesio, komunikacijos ekspertas įvardijo du elementus.
„Arba tu turi unikalią žinutę arba srautą, kuris permuša tavo konkurentų srautą. Kito varianto mes nematome. Dabartinėje stadijoje, vertinant mūsų rinkimų kampaniją, mes absoliučiai nematome nė vienos žinutės, išskyrus galbūt Vladą Lašą, kuris gan įdomiai sukomunikavo socialinėje medijoje nuo pat pradžių“, – sakė A. Katauskas.
Visą laidos įrašą galite išgirsti čia.