„Moterų ralyje“ komanda debiutavo 2015-aisiais metais, kai šios varžybos buvo surengtos pirmą sykį ir jose startavo kuklus panevėžiečių duetas – Rūta Markelevičienė ir Lina Paulikevičienė. Jos startui tuomet pasirinko „Žalios“ pavadinimą ir į trasą leidosi žaliai baltu, slalomo varžyboms paruoštu „Mitsubishi Colt“.
Ir nors debiutinėse lenktynėse ekipažas į prizininkių gretas neprasibrovė, tačiau tai buvo pirmoji pažintis su šiais, specialiai moterims skirtais renginiais.
Jau kitais metais komandos sudėtis pasikeitė. Kartu su vairuotoja Rūta Markelevičiene 2016-aisiais startavo ir Sandra Nevulienė bei Vaida Kuojienė. Kaip vėliau paaiškėjo, būtent šis komandos branduolys ir išliko iki pat šių dienų – ekipaže vis keisdavosi tik ketvirtoji komandos narė.
2017-aisiais metais šiai panevėžiečių komandai „Moterų ralyje“ dalyvaujant jau trečią sykį, ekipažas pelnė „Azartiškiausios“ komandos titulą.
Tokia pačia sudėtimi, tik jau „Auresa“ – oficialios „Toyota“ automobilių atstovybės Panevėžyje vardu pasivadinusi merginų ketveriukė startavo ir 2018-aisiais. Tąkart ekipažas liko kiek atokiau nuo podiumo. Beje, nuo tų metų kiekviename „Moterų ralyje“ ekipažas lenktyniaudavo išskirtinai „Toyota“ automobiliais – „Corolla“, „C-HR“, „RAV4“ modeliais.
Ekipos šlovės valanda išmušė 2019-aisiais. Vienose gausiausių „Moterų ralio“ varžybų per istoriją, kuriose startavo beveik 400 moteriškų ekipažų, „Auresa“ komanda iškovojo antrąją absoliučios įskaitos vietą.
2020-2023 metais „Auresa“ komandos pavadinimas kone visuomet šmėžuodavo tarp pirmų poros dešimčių komandų galutinėje „Moterų ralio“ rikiuotėje.
Šiais, 2024-aisiais metais panevėžiečių merginų komanda kultinio „Moterų ralio“ taip pat nusprendė nepraleisti. Įdomu tai, kad komandos vairuotoja Rūta Markelevičienė apskritai yra viena iš nedaugelio šių varžybų dalyvių, kuri per dešimtmetį nepraleido nė vieno „Moterų ralio“.
Šių metų startui panevėžiečių merginų komanda išlaikė tradiciją startuoti „Toyota“ automobiliu ir tam pasirinko „Corolla Cross“ modelį. Tiesa, šiemet ekipa turi naują vardo partnerį.
Juo tapo keturračių prekės ženklas „AODES“, kurį Lietuvoje atstovauja kompanijos „Motoway“, „Mototop“, „VM Moto“, „Kerolain“, „Autodanielius“ bei „KurMoto“. Šių metų komandą sudaro Rūta Markelevičienė, Sandra Nevulienė, Vaida Kuojienė ir Inga Leliukienė. 2024-ųjų metų „Moterų ralyje“ ekipažas startuos 115-uoju numeriu.
Komandos vairuotoja Rūta Markelevičienė pasakoja, kad kiekvienais metais ralis dovanoja vis naujų emocijų ir nuotykių ir, nepaisant to, kokioje pozicijoje pavyksta pasiekti finišą, čia sugrįžti norisi kiekvienais metais.
„Per metus su merginomis dalyvaujame ne vien šiame ralyje. Stengiamės važiuoti visur, kur spėjame, kur galime. Tačiau šis „Moterų ralis“ yra kultinis, didžiausias renginys, kuriame laukia didžiausia konkurencija. Būtent tas azartas ir skatina kasmet čia sugrįžti.
Man, kaip Lietuvos automobilių slalomo čempionei žinoma norėtųsi, kad tokiose varžybose būtų kuo daugiau figūrinio vairavimo rungčių, kur rezultatą lemia vairuotojos meistriškumas, tačiau „Moterų ralis“ yra kur kas platesnė sąvoka.
Jame didelį vaidmenį vaidina ir šturmanė, ir kitos komandos narės. Tik bendromis pastangomis galime greitai ir tiksliai išspręsti visas užduotis, į atžymos taškus nuvykti laiku ir teisingu keliu, įveikti su vairavimu nesusijusias bei galvą pasukti reikalaujančias rungtis.
Sportinis interesas ir kova dėl pozicijų vis tiek išlieka vienu iš mūsų komandos prioritetų
Pagrindinis mūsų tikslas – gerai praleisti laiką ir pasisemti adrenalino, tačiau neslėpsime, kad visuomet stebime rezultatų lentelę ir joje norime būti kuo aukščiau. Taigi, sportinis interesas ir kova dėl pozicijų vis tiek išlieka vienu iš mūsų komandos prioritetų. Juolab, kad visuomet jaučiame atsakomybę prieš mumis tikinčius komandos partnerius, kurie mus karštai palaiko“, – sakė Rūta Markelevičienė.
Tradicinis „Moterų ralis“ jau balandžio 27-ą dieną startuos Vilniuje, Gedimino prospekte. Jo metu dalyvėms teks įveikti beveik 400 kilometrų distanciją su specialiomis rungtimis bei užduotimis.