Buvo pranešta, kad 1 arklio galiai atiteks vos 1 kilogramas (neskaičiuojant vairuotojo bei skysčių svorių). Prancūzai atskleidė dar daugiau žvėriško 208 T16 detalių.
Jie akcentuoja, kad su 3,2 litro V6 varikliu, generuojančiu 875 AG šis automobilis 100 km/h pasieks tik per 1,8 sekundės – viena dešimtąja lėčiau nei modernus „Formulės-1“ bolidas. Nors ir šis automobilis sveria kiek daugiau nei F-1 technika, jis turi ne vieną, o dvi varančiąsias ašis.
Prancūzai nustatė, kad efektyviausia visus 875 AG bus perduoti per plačias padangas, užmontuotas ant R18 x 13J ratlankių. Pastarieji, svorio taupymo sumetimais, buvo pagal specialų užsakymą pagaminti iš magnio lydinio. „Peugeot“ tvirtina, kad tokie patys ratlankiai yra naudojami ir etaloninėse „Formulės-1“ lenktynėse.
Devyniskart pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas į kalną „Pikes Peak“ varžybose šiuo automobiliu kils birželio 30-ąją dieną. Įdomu, ar iki to laiko prancūzai sulauksime dar kokių įdomių naujienų iš „Peugeot“...
Kol jūs skaitote šį pranešimą ralio meistras iš Prancūzijos tikriausiai stiprina savo kaklo raumenis. „Peugeot 208 T16 Pikes Peak“ su tokiomis dinaminėmis savybėmis primena savo protėvį, B grupės ralyje važiavusį monstrą 205 T16, kuris savo laiku, norite – tikėkite, norite – ne, žvyrinėje trasoje buvo greitesnis, nei to meto „Formulės-1“ bolidai ant asfalto.