Giedrius Notkus dar prieš kelis mėnesius kūrė planus į trasą išleisti du „Mitsubishi Lancer EVO“ automobilius. Dviejų automobilių ekipažams užpildyti reikėjo aštuonių vairuotojų, tačiau iš visų pretendentų buvo atrinkti penki lenktynininkai, tad vienas turėjo likti už borto.
Pasikeitus planams Giedrius Notkus vairuos ne „Mitsubishi“, bet prisijungs prie kitos ekipos, kurios arsenale – BMW M3 automobilis. Net ir sukirtęs rankomis su ekipa „Prie kavos“, Giedrius Notkus nenusisuko nuo „Techninio projekto“ komandos.
„Išėjo taip, kad norėjome paruošti du automobilius, bet nepakako vairuotojų. Likome penkiese, todėl aš pasiaukojau ir perėjau į kitą komandą. Važiuosiu BMW M3 automobiliu, 3,2 litro darbo tūrio varikliu.
Manau, kad tai bus irgi greitas automobilis. Dabar su „Techniniu projektu“ būsime tarsi konkurentai, bet tikrai vieni kitiems netrukdysime. Priešingai, stengiamės ir stengsimės vieni kitiems padėti ir važiuoti greitai bei rezultatyviai“, – sakė G.Notkus
Kartu su keturiais „Techninio projekto“ pilotais Giedrius Notkus suko ratus Kačerginės „Nemuno žiede“ ir negailėjo patarimų „Mitsubishi“ vairuojantiems savo kolegoms R.Devainiui, Y.Pukhkyy, M.Urbanui ir A.Šiauliui.
„Pasiruošimas vyko pagal planą. Pradėjome anksti. Automobilis „Mitsubishi“ išbandytas ir patikimas. Vairuotojai per tuos kelis mėnesius treniruočių įveikė nemažai kilometrų ir įgavo reikiamos patirties. Žinoma, varžybose bus viskas kiek kitaip, bet tikiu, kad rezultatas turėtų būti neblogas“, – viliasi Giedrius Notkus.
Varžyboms pasiruošęs jaučiasi ir Y.Pukhkyy, kuris tvirtina, kad jų komandai pranašumą suteiks lietus.
„Žinoma, kad norime laimėti. Be Giedriaus Notkaus bus šiek tiek sunkiau, bet susitvarkysime. Parnu trasoje Estijoje pasirodžiau puikiai, todėl esu pasiruošęs čia visus „perplėšti“. Mašina puiki, gerai važiuoja, gerai stoja. Tik sėsk ir važiuok. Trasą žinau, tad kovosime dėl prizinių vietų. Taip pat laukiame lietaus, nes tuomet patys greičiausi varžovai iškrenta, o mes ramiai važiuodami turime šansų pasiekti finišą ir laimėti“, – sakė „Techninio projekto“ pilotas Y.Pukhkyy.
Naujoje ekipoje Giedrius Notkus važiuos kartu su „Prie kavos“ savininku Eidmantu Nekrošiumi ir dar vienu ralio lenktynininku Tomu Stabingiu. Atsargoje komanda turi ir ketvirtą vairuotoją.
„Mūsų tikslas – finišuoti, bet tikime, kad klasėje galime tapti prizininkais“, – neslėpė ambicijų Giedrius Notkus.
Į treniruotes Kačerginės „Nemuno žiede“ atvyko ir Giedriaus Notkaus komandos draugas Tomas Stabingis. Jis atvažiavo BMW automobiliu, tačiau ne lenktyniniu, o paradiniu. Ryškiai oranžinis 1976-ųjų metų BMW iš karto patraukė visų dėmesį. Jį išvysti bus galima ir Palangoje.
„Šitas automobilis yra mano gero draugo. Jis irgi mėgsta BMW. Automobilis pargabentas iš Vokietijos. Kadangi šis žmogus yra ne tik komandos vairuotojas bet ir pagrindinis rėmėjas, davė man šį automobilį, kad nuvažiuočiau į Palangą.
Naujų automobilių gatvėse yra daug ir naujos „emkės“ žmonėms nebeįdomios, o šis senutėlis BMW žavi visus
Lenktyniausime kitu BMW automobiliu. Šis bus tarsi mūsų simbolis. Naujų automobilių gatvėse yra daug ir naujos „emkės“ žmonėms nebeįdomios, o šis senutėlis BMW žavi visus“, – pasakojo Tomas Stabingis.
BMW M3 E90 1000 km lenktynėse vairuosiantis Tomas Stabingis sako, kad komanda „Prie kavos“ susibūrė dar pernai, todėl ir šiemet nuspręsta 1000 km lenktynėse sudalyvauti bei siekti aukščiausių tikslų.