Vienintelei lietuvių komandai šiose lenktynėse – „Šiauliai RD Signs“ – atstovauja Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius ir Nicola Michelon (Italija). Šeštadienį lenktynės truks 2 val., o sekmadienį – 10 val.
Tarpinis finišas šeštadienio vakarą
Audrius Butkevičius, teisėjams po 2 val. lenktynių sustabdžius lenktynes, finišo liniją kirto devintoje pozicijoje. Automobiliai uždaryti į parc ferme (uždarą zoną) iki sekmadienio ryto, kai pratęs lenktynes. Sekmadienį finišo laukiama 19.30 val.
Pirmoji diena: lenktynes pradėjo legionierius, antras važiavo A.Butkevičius
Šiauliečių „Lamborghini“ starte vairavo italas Nicola Michelon. Po automobilių pergrupavimo atsižvelgiant į kvalifikacijos metu gautas baudas, „Šiauliai RD Signs“ komanda startavo iš šeštos pozicijos. Tačiau po pirmojo rato italas praleido į priekį du varžovus. Taigi savo pamainos metu išlaikė P8.
Lietuvos komandą bandžiusi pavyti „Vortex“ kompanija turėjo techninių bėdų ir sustojo boksuose. Tačiau prieš akis – dar 11 val. lenktynių.
Antroje pamainoje vairą perėmė Audrius Butkevičius. Jis stojo ir degalų užpylimo zonoje, todėl komanda trumpam smuktelėjo į 15-tą priešpaskutinę vietą. Tačiau netrukus Audrius pradėjo po vieną vytis varžovus. Reikia atkreipti dėmesį, kad nemažai komandų stojo degalinėje pirmąją valandą „Code 60“ (geltonos vėliavos) metu. Ar tokia taktika suteiks jiems pranašumą prieš lietuvius, paaiškės sekmadienį.
Likus 20 min. iki tarpinio finišo, į trasą grįžo lietuvių tiesioginis konkurentas „Vortex“.
Puikus kvalifikacijos rezultatas
Kvalifikacijoje 720-uoju numeriu pažymėtas „Šiauliai RS Signs“ Lamborghini pasirodė labai gerai, rezultatas viršijo lūkesčius. Paulius Paškevičius ieškojo „švaraus rato“, o paskui šovė kaip raketa. Nors P.Paškevičius kuklinosi, kad vis tik padarė nedidelių klaidelių, jis aplenkė ne tik kitą GTX klasės varžovą iš „Vortex“ komandos, bet gerokai pranoko ir aukštesnei klasei atstovaujantį „Rutronik“ komandos „Audi GT3“!
Šeštadienio lenktynių dalis (17.30-19.30 val.):
Lietuviai europinėje 24 val. serijoje
Hungaroringas – paskutinis 24h Series etapas Europoje šiais metais. Lietuvos komandos („Šiauliai RD Signs“, „Autojuta-Circle K“ bei tarptautinė „Autorama“) šiemet jau yra drebinę Mugello bei Barselonos trasų asfaltą. Julius Adomavičius („Autojuta“) lipo ant podiumo (3 vieta 991 klasėje) Mugello, o Arūnas Gečiauskas, Sigitas Ambrazevičius ir Vytenis Gulbinas, pasitelkę į pagalbą olandą Paul Sieljes, laimėjo 24 val. lenktynes TCR klasėje Barselonoje! Šiemet šioje serijoje Dubajuje yra startavę ir Justas Jonušis su jau minėtu J.Adomavičium.
„Šiauliai RD Signs“ ankstesnėse lenktynėse (su senesniu automobiliu) turėjo techninių iššūkių – Mugello netgi keitė variklį. Tačiau, įsigijusi naują LAMBO, komanda užtikrintai iškovojo Baltijos šalių čempionės vardą ir tikisi sezoną gražiai užbaigti Vengrijoje, F1 trasoje.
Lenktynėse dėl karantino apribojimų dalyvauja palyginti nedaug komandų – 16 (Mugello startavo 50). Lietuviai bandys konkuruoti su greitesniais GT3 klasės bolidais (jų – 6), o GTX klasėje startuoja 2 automobiliai.