Bikerniekų didžiojoje trasoje vykusi trečioji kova buvo tikra priešingybė liepos mėnesį Šiaulių kartodrome surengtos antros kovos priešingybė. Šį kartą dalyvių laukęs pagrindinis iššūkis buvo didžiulis greitis. Norint teisingai praslysti parengtą trasą, dalyviams įsibėgėti tekdavo iki 160 km/val. ir didesnio greičio. Žiūrovams toks vaizdas tapo tikru saldainiuku. Tribūnos buvo sausakimšos.
Kaip visada kovingai nusiteikusių lietuvių entuziazmą temdyti ėmė kvalifikacinių varžybų rezultatai. Iš dešimt į trečiąją kovą atvykusių Lietuvos atstovų į TOP16 pateko vos du: „Drifter.lt“ komandos nariai K.Petronis („Nissan 180SX“, 3 vieta) bei T.Simniška (VIMOTA „Opel Omega“, 6 vieta kvalifikacijoje). Tačiau du šio sezono lyderiai buvo pasiruošę kautis iki galo.
Vos tik žiūrovai užpildė visas sėdimas vietas, prasidėjo „Tsuiso“ kovos. Pirmasis iš lietuvių slydo K.Petronis. Jo varžovas Ivo Rumba (BMW M3) nė iš tolo neprilygo „Drifter.lt“ komandos nariui, kuris perdaug smarkiai nespausdamas varžovo „driftino“ akivaizdžiai geriau. Šeštojoje vakaro poroje į trasą ryškiai žalią „Opel Omega“ išvairavo 2008-ųjų „Drifto karalius“ Timas Simniška. Pirmajame bandyme Timo varžovas Gatis Lapanas (BMW 320) nesugebėjo prisivyti ir spausti lietuvio. Apsikeitę vietomis, „drifteriai“ slydo be didesnių klaidų, išlaikydami saugų atstumą tarp vienas kito.
Žiūrovai laukė teisėjų sprendimo ir ne vienas tikėjosi pakartojimo, tačiau nugalėtoju buvo paskelbtas G.Lapansas. Taigi toliau kovą tęsė tik vienintelis Kęstutis Petronis. Antrasis „Nismo“ varžovas – Janis Eglite su „BMW 330i“. Slydęs gerokai didesniu kampu bei sudarydamas kur kas geresnį įspūdį nei varžovas, Kęstutis gana lengvai tapo kovos laimėtoju ir pateko į pusfinalį.
Pusfinalio dvikova buvo tokia, kokios visi norėjo, bet laukė su lengvu nerimu. Įspūdingiausioje poroje susitiko Gvido Elksnis („Rockstar BMW M3“) ir mūsiškis K.Petronis („Nissan 180SX“). Lietuvis tapo pirmuoju latvių lyderio priešininku, kurio jis nesugebėjo prisivyti. Žiūrovai tiesiog pašėlo per šią dvikovą, o dūmų užsklanda net pritemdė vakarėjantį Rygos dangų. Nepakartoti tokios dvikovos būtų buvusi tikra nuodėmė, o po dar dviejų lygiaverčių važiavimų nugalėtoju vis dėlto tapo ir į finalą pateko G.Elksnis. Lietuvos sirgaliai to pripažinti nenorėjo, bet Kęstutis visus pradžiugino kovoje dėl trečios vietos nukaudamas dar vieną vietos numylėtinį – Ervinsą Žuksą (BMW M3).
Kadangi tai buvo geriausias Lietuvos atstovų pasiektas rezultatas, Kęstutis buvo pripažintas trečiosios kovos nugalėtoju mūsų čempionato įskaitoje.
Trečiosios kovos finalas nebebuvo toks gražus kaip pusfinalis, o ir G.Elksnis, matyt, atsipalaidavo, nes slysdamas darė akivaizdžių klaidų. Tačiau tai nesutrukdė „HGK Motorsport“ komandos nariui tapti šio etapo absoliučiu nugalėtoju.
Išsamūs varžybų rezultatai netrukus bus paskelbti http://www.drifting.lt.