Andrius 2016 metų sezono metu pilotavo 3 serijos BMW (E30) automobilį, po kurio variklio gaubtu slypi daugiau ne variklis su turbina, bet turbina su varikliu. 2,8 litro 6 cilindrų M50B28 agregatui orą į degimo kameras paduoda labai didelio pajėgumo turbokompresorius. Jį A.Čibirkos komanda pritaikė nuo sunkvežimio.
Tokie sprendimai leido į galinius ratus „atsukti“ virš 600 AG ir 750 Nm galingumą, tačiau be stiprios sankabos ir kitų patobulintų techninių mazgų tokios jėgos nepavyktų išnaudoti efektyviai.
Anot šių metų drifto Karaliaus, įdomiausios šoninio slydimo varžybos vyko Latvijos trasose. Kalvotas „Bikernieki“ trasos ruožas nėra toks baisus, kaip nusileidimas nuo kalno Kačerginės „Nemuno Žiede“, todėl kaimyninėje šalyje piloto nespaudžia tokia didelė baimė išlėkti iš trasos.
Sportininkas teigia, kad pertraukos tarp 2016 ir 2017 metų sezonų metu bus tobulinamas jo sportinis BMW. Andrius Čibirka norėtų ne tik dar labiau padidinti galingumą, bet ir išspręsti prie didelių skaičių kylančias sukibimo problemas.