Ketvirtą kartą iš eilės Dakare dalyvaujantis Benediktas Vanagas nusiteikęs ryžtingai – jo netenkintų žemesnis pasiekimas negu 2015-ųjų sausį (24-a vieta). Jis išlaikė komandos branduolį, padėjo stiprius pamatus Lenkijos rinkoje, dalyvaudamas varžybose su vietiniu šturmanu Sebastianu Rozwadowskiu ir ne be reikalo yra vadinamas greičiausiu lietuviu artėjančiame Dakare.
Lietuviams artėjantis Dakaras bus įdomesnis nei bet kada anksčiau, nes lietuviški ekipažai kovos ne tik su varžovais, bet ir bus konkurencingi tarpusavyje. 10 kartų Dakaro maratone buvęs kaip šturmanas, komandos vadovas ir vairuotojas, Antanas Juknevičius pastaraisiais metais pasirinko vairuoti. Ankstesniais metais jis dalyvaudavo biudžetiniais automobiliais, kuriuos ilgiau tekdavo remontuoti nei jais važiuoti. Dabar viskas turėtų būti kitaip.
Praėjusius porą metų A.Juknevičius buvo vadinamas geresniu lenktynininku už B.Vanagą, tik neturinčiu greitos mašinos, tačiau 2016 m. šiuos epitetus jis turės įrodyti trasoje.
Nors trečią kartą A.Juknevičius keičia šturmaną (2016-aisiais startuos su Mindaugu Slapšiu), jis įsigijo automobilį, techniškai identišką B.Vanago turimam „Toyota Hilux“.
Praėjusius porą metų A.Juknevičius buvo vadinamas geresniu lenktynininku už garbanotąjį kolegą, tik neturinčiu greitos ir patikimos mašinos, tad 2016 m. šiuos epitetus jis turės įrodyti trasoje. Nors patys lenktynininkai tikina tarpusavyje nekovojantys, konkurenciją tarp jų augina tiek žiniasklaida, tiek lenktynių gerbėjai.
Trečias lietuviškas ekipažas – Vaidotas Žala su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu. Kitose dvejose lietuvių komandose pagrindinės personos yra vairuotojai, o šios komandos veidai yra trys: minėti du ekipažo nariai ir mechanikas bei unikalaus komandos automobilio konstruktorius Darius Biesevičius. Automobilį jis nuo A iki Z kūrė savo galvoje, braižė ant popieriaus ir per maždaug metus sudėjo į vieną vietą.
Įdomus dalykas – S.Jurgelėnas buvo B.Vanago šturmanas pirmame jo Dakaro maratone 2013-aisiais, o D.Biesevičius – komandos mechanikas.