Lietuvos komandos varžosi GT3 AM ir GT4 klasėse su „Lamborghini Huracan“ (nr. 69), „Ginetta G56 GT4“ (nr. 405) ir „Audi R8 LMS GT3“ (nr. 71). Beje, „Juta racing“ taip pat vieną savo „Audi“ yra paskolinusi komandai „Red Camel“ (nr. 9).
Lenktynių eiga: svarbiausi įvykiai
Finišas. „Jutos“ komanda bendroje įskaitoje finišavo P9. O klasėje GT3 AM – P3.
GSR Motorsport „Ginetta“ – bendroje įskaitoje P21, klasėje GT4 – P5.
„RD Signs“ dėl gedimo nefinišavo, nors demonstravo puikią spartą.
Likus 1 val. 8 min. – incidentas. Posūkyje prieš starto-finišo tiesiąją „Juta“ pilotas Francois Beziac po kontakto su Aru Kvedaru (GSR Motorsport) išlėkė iš trasos į greičio gesinimo zoną ir ten trumpam įstrigo. Peržiūrėjus vaizdo įrašą, matosi, kad „Ginetta“ pasivijo „Audi“, bandė lenkti, tačiau posūkyje abu automobiliai neprasilenkė. Apie situaciją spręskite patys:
Teisėjai netrukus GSR skyrė Stop/Go baudą. Finiše „Jutos“ pilotas Arūnas Gečiauskas apie šį incidentą kalbėjo diplomatiškai ir stebėjosi, kaip tokioje didelėje trasoje (jau nebe pirmą kartą per keletą metų) galėjo „susikabinti du lietuvių automobiliai“.
Šeštadienio rytas, liko 3 val. 30 min. Visi GSR ir „Juta Racing“ komandų nariai jau grįžta į trasą (dalis miegojo čia pat kemperiuose, dalis viešbučiuose). Kaip sekėsi važiuoti naktį, juk buvo incidentų? Ar „Juta“ išsaugojo galimybę kovoti dėl podiumo klasėje?
Likus 14 val. „RD Signs“ jau surinko išardytą automobilį, jis lenktynių finišo laukia boksuose. „Juta Racing susidėliojo naktinių vairavimų grafiką. Netrukus reportažas apie GSR ir „Jutos“ nakvynės strategijas.
Likus 16.20 val. „RD Signs“ technikai paskelbė, kad greitai suremontuoti automobilio neįmanoma – komanda traukiasi iš lenktynių. Beje, dėl panašaus gedimo nebevažiuoja ir „ARC Bratislava“ Lambo.
Aštuntoji valanda (likus 16.58 val.). RD Signs „Lamborghini“ priversta grįžti į boksus. Pavarų dėžės problemos. Prieš tai komanda buvo pakilusi iki P7.
Septintoji valanda (likus 17.30 val.). Ramūnas Čapkauskas (RD Signs) po degalų pylimo atliko 40 sekundžių sustojimo baudą Pitlane.
Šeštoji valanda (likus 18.20 val.). Juta Racing užsienietis Francois Beziak suskersavo Audi, leisdamasis greitame posūkyje. Vengdamas susidūrimo su iš paskos atvažiuojančiais PORSCHE, atbulas išriedėjo už trasos ribų ir įklimpo. CODE60, prarastos brangios minutės.
Ketvirtoji valanda (liko 20 val.). Komandos gana stabiliai „štampuoja“ ratus, vengdamos klaidų. „GSR Motorsport“ po avarijos starte apie 35 min. užtruko boksuose, kol vėl Žanetą pastatė ant kojų. Sutvarkė visą 100 proc., kad nereikėtų dėl problemų stoti pakartotinai. Per keturias valandas iš paskutinės 36-os pozicijos komanda pakilo iki 32-os. O GT4 klasėje – iš 7-os į 6.
„Juta Racing“, startavusi iš paskutinės vietos (nes nedalyvavo kvalifikacijoje), gana greitai pakilo į pirmąjį dešimtuką bendroje įskaitoje ir 3-ą poziciją GT3 AM.
Iš esmės „RD Signs“ Lambo ir „Jutos“ Audi turnyrinėje lentelėje greta – tarp 5-os ir 8-os vietų, priklausomai nuo sustojimų degalinėse. Labai svarbu, kuri komada geriau išnaudos CODE60 degalų pylimui ir pilotų pasikeitimui. Plačiau apie taisykles pasakoja Paulius Paškevičius iš RD SIGNS.
Pirma valanda (liko 23 val. 50 min.). Jau lenktynių pradžioje Aro Kvedaro pilotuojama GSR „Ginetta“, kvalifikacijoje GT4 klasėje laimėjusi pirmą vietą, šonu susidūrė su varžovo automobiliu. Nukentėjo galinė dešinė šakė, ratas. „Žaneta“ grįžo į boksus. Keičiamos detalės, taip pat ir radiatorius. Nereikia nukabinti nosies, prieš akis dar visa para.
Nemigo naktis prieš startą
Naktį prieš startą „GSR Motorsport“ ir „Juta Racing“ technikai dirbo iki 4 val. ryto. Kodėl – penktadienio istorijos ir nuotykiai šiame tekste žemiau. Jūsų dėmesiui – reportažas iš starto su komandų komentarais.
Komandų sudėtys
„RD Signs“ raudonąjį „Lamborghini Huracan GT3 EVO“ Barselonoje pilotuoja Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Ramūnas Čapkauskas, Paulius Ruškys ir italas Nicola Michelon.
„Jutos“ Audi R8 LMS GT3 EVO II į finišą vairuos Arūnas Gečiauskas, Eimantas Navikauskas, Sigitas Ambrazevičius ir du legionieriai – Francois Beziak ir Martin Ryba.
„GSR Motorsport“ Ginetta G56 GT4 – Rokas Kvedaras, Aras Kvedaras, Mindaugas Liatukas, Dovydas Ketvirtis ir Egidijus Gelūnas.
Kokios didžiausios intrigos? Prie „Lamborghini“ vairo sugrįžęs Ramūnas Čapkauskas. Visai šiauliečių komandai šie metai yra debiutas su GT3 automobiliu. Įdomu, kaip seksis pačioje sezono pabaigoje prisijungusiam Ramūnui. Beje, komandos naujokas Paulius Ruškys turi sukaupęs daug patirties motociklų sporte. Pažiūrėsime, kaip jam seksis suvaldyti GT3 raketą. Pirmą kartą prie Lambo vairo jis sėdo 2023 m.
„GSR Motorsport“ Žaneta kartas iškrečia siurprizų. Iš Anglijos per naktį atskrido naujos vožtuvų spyruoklės. Ar to pakaks, kad komanda važiuotų stabiliai 24 val.?
„Juta“ yra sukaupusi daugiausiai patirties GT3 divizione. Ji kovos dėl podiumo bendroje įskaitoje šių metų sezone.