1. Ar gali „Williams“ būti greičiausi po lyderių ketvertuko?
Ateinančiame sezone „Williams“ bus viena iš įdomiausių komandų. Jų lenktynininkų sudėtis yra viena iš geriausių visame čempionate, ką pastebėjo ir komandos vadovas Jamesas Vowlesas, o bandymai šiai komandai ėjosi puikiai – antrą dieną tarp visų greičiausias buvo komandos naujokas Carlosas Sainzas. Pirmąjį „Formulės-1“ ketvertą „McLaren“, „Ferrari“, „Red Bull“ bei „Mercedes“ vargu ar galima tikėtis ateinančiame sezone pranokti, bet penktoji vieta Konstruktorių taurėje „Williams“ organizacijai jau būtų labai geras žingsnis į priekį.
2. Koks bus pirmasis Lewiso Hamiltono sezonas su „Ferrari“?
Lewisas Hamiltonas karjeros pabaigoje nusprendė sensacingai pereiti iš „Mercedes“ į „Ferrari“. Tai komanda, kuri pastarajame sezone pademonstravo nemažą progresą, tad perspektyvų veteranui nusimato. Jis turi nemažų tikslų už trasos ribų su įvairiais socialiniais projektais, tačiau reikėtų nepamiršti ir pagrindinio tikslo trasoje – iškovoti aštuntą pasaulio čempiono titulą bei tapti visų laikų rekordininku, pralenkiant Michaelį Schumacherį. Šiai užduočiai įvykdyti su „Ferrari“ L.Hamiltonas turės bent dvejus metus.
3. „McLaren“ turės pirmą čempioną per 17 metų?
Paskutinis lenktynininkas su „McLaren“ komandą laimėjęs pasaulio čempiono titulą buvo Lewisas Hamiltonas, kuris tai pasiekė 2008 metais. Artėjančiame sezone šios komandos tikslas bus pasiekti „dublį“ – apginti Konstruktorių taurės titulą bei vieną iš savo lenktynininkų paversti čempionu. „Formulės-1“ užkulisiuose kalbama, kad „McLaren“ akivaizdžiai yra greičiausi iš visų, o tai bus galima pradėti įrodyti nuo artėjančio savaitgalio Melburne. Du komandos lenktynininkai Lando Norrisas ir Oscaras Piastris sieks kovoti dėl titulo. Kol L.Norrisas savo apkaboje turi daugiau patirties bei pamokas iš praeitų metų, O.Piastris turi mažiau spaudimo, kas irgi yra faktorius. Šiems pilotams ateinantis sezonas yra auksinis šansas prieš reglamento pokyčius.
4. Kaip seksis „Formulės-1“ naujokams?
2025 m. sezone išvysime net šešis pilnaverčius „Formulės-1“ naujokus, iš kurių, tiesa, net keturi yra važiavę bent po kelias lenktynes, bet jie vis dar lieka naujokai. Jackas Doohanas vairuos „Alpine“ automobilį, Isackas Hadjaras ir Gabrielis Bortoleto pirmąsyk dalyvaus „Formulės-1“ lenktynėse atitinkamai prie „Racing Bulls“ ir „Sauber“ vairo, Kimi Antonelli sės prie daugkartinių čempionų „Mercedes“ bolido vairo, Oliveris Bearmanas taps ketvirtu rikiuotės britu su „Haas“, o Liamas Lawsonas bandys „Red Bull“ komandoje mesti iššūkį Maxui Verstappenui.
5. Ar pasiteisins Liamo Lawsono ir „Red Bull“ sąjunga?
Liamo Lawsonas, kaip ir Kimi Antonelli, atrodo kaip du įdomiausi naujo sezono naujokai. Toks įspūdis susidaro, kokias jie turės užduotis. Jie juk sėda prie vienų iš lyderių vairo. „Red Bull“ sprendimas pasirašyti Liamą Lawsoną atrodė kiek keistai, kadangi iš šalies Yuki Tsunoda atrodė kaip tinkamesnis kandidatas – žmogus, labiau nusipelnęs šios vietos. Jeigu „Mercedes“ komanda turėtų pasitikėti K.Antonelli kad ir kas benutiktų, tai įdomu kaip bus su L.Lawsonu, jeigu šis nedemonstruos gerų rezultatų bei primins iš komandos išspirtą Sergio Perezą. Bendrai „Red Bull“ peripetijos ateinančiame sezone bus įdomu. Turbūt neįmanoma, kad komandos viduje skandalų būtų daugiau nei praeitais metais, bet prastesni rezultatai gali priversti Maxo Verstappeno tėtušį Josą pakaitinti aistras. Tai jis puikiai daro.