Kas nugalėjo, sprendžia organizatoriai pagal ekipažo įdėtų pastangų kiekį – dalyviams nėra tikslo skubėti kirsti finišo liniją. Tad keturias valandas trunkančiose varžybose galima tiesiog mėgautis vairavimu, slydinėjant kiekviename posūkyje – tą daryti lyjant lietui labai nesunku. Ir tą daryti bandė ne vienas „Mannergute“ dalyvis: užpakaliniais ratais varomi BMW, „Mercedes-Benz“ ar „Ford Sierra“ modeliai slydo kas antrame posūkyje ir turbūt nei vienas jų neišvengė apsisukimų.
Originalumo dalyviams netrūko ir puošiant automobilius. Vienas dalyvis savo „Opel Rekord“ apkabinėjo sparnais ir vaizdavo lėktuvą, tačiau tie papuošimai nukrito po pirmo posūkio. Kitos komandos automobilyje ant stogo buvo sumontuota dirbtinė palmė, o po ja deginosi guminė moteris. Vienas BMW važiavo atvira bagažine ir iš jos iškištu kastuvu, o keli dalyviai stebino ant automobilių sumontuotais šviesos efektais.
„Tai lenktynės savo malonumui. Esant šlapiai trasos dangai, to malonumo, tikiu, buvo labai daug. Sveikinu visus dalyvius, o ypatingai tuos, kurie pasiekė finišą – visi čia važiavę yra nugalėtojai“, – po varžybų sakė „Mannergute Mooduvott“ organizatorius Henrikas Eelte.
Vieno nugalėtojo čia nėra - šeši dalyviai buvo apdovanoti už originalumą puošiant automobilius bei vairuotojų aprangas, įdėtas pastangas varžybų metu ir kantrybę remontuojant ne visada kantriai važiuojančias mašinas.