Pastarosios lenktynės buvo ilgiausios visoje VLN serijoje - sportininkams ratus „žaliuoju pragaru“ vadinamoje trasoje teko sukti 6 valandas. Dėl šios priežasties po „Land Motorsport“ vėliava startavo ne du, kaip ankstesniuose etapuose, o trys pilotai. A.Dzikevičui talkino Rolandas Botoras ir vienas iš VLN lenktynių komentatorių Patrikas Simonas.
Komandos nuotr./A.Dzikevičius – naujas „Land Motorsport“ komandos lyderis |
Kvalifikacinių lenktynių metu Andžejus sugebėjo beveik 2 sekundėm pagerinti asmeninį Niurburgo žiedo įveikimo rekordą – 24,433 km ilgio trasą jis apskriejo per 8:30,1 (ankstesnis rezultatas 8:32). Tai garantavo startą iš 13 vietos bendroje rikiuotėje, į priekį praleidus tik vieną varžovų komandą, važiuojančią identišku „Porsche 997 GT3 Cup“ automobiliu.
Tačiau oficialiose lenktynėse itin sėkmingai šovęs į priekį A.Dzikevičius jau po 4 posūkių prasibrovė į 1 vietą „GT3 Cup“ klasėje ir 10-ąją bendroje įskaitoje. Antrasis komandos pilotas P.Simonas, nors ir buvo kiekviename rate apie 10-15 sekundžių lėtesnis nei Andžejus, savo „pamainos“ metu sugebėjo išsaugoti šias pozicijas.
Padėtis pastebimai komplikuotis pradėjo prie „Porsche“ vairo sėdus R.Botorui, kuriam nepavyko išlaikyti komandos draugų tempo. Dėl šios priežasties ekipos vadovas Wolfgangas Landas ryžosi keisti lenktynių strategiją: Rolandas buvo pakviestas į techninio aptarnavimo zoną jau po 5 ratų. Jį pakeitęs A.Dzikevičius ne tik atkovojo 1-ąją vietą klasėje, bet ir pakilo iki ir 6-osios bendroje įskaitoje.
Komandos nuotr./A.Dzikevičius – naujas „Land Motorsport“ komandos lyderis |
Tačiau tuo „Land Motorsport“ nuotykiai nesibaigė. Įveikti 8-9 ratus ir finišuoti turėjęs P.Simonas, po 6 ratų per raciją komandos vadovui prisipažino, kad dėl didžiulio nuovargio ir įtampos nebegali važiuoti. Suskaičiavus, kiek laiko trunka užsukimas į boksus ir vairuotojų pasikeitimas, paaiškėjo, kad išsaugoti turimą poziciją pavyktų tik tuo atveju, jei A.Dzikevičius su P.Simonu sugebėtų pasikeisti per 20 sekundžių. Ši avantiūra pavyko ir Andžejus, trasoje apsukęs dar 6 ratus, finišo liniją kirto 6 bendroje įskaitoje (šiose lenktynėse startavo per 170 automobilių) ir 1-as tarp „GT3 Cup“ klasės varžovų.
Beje, antrąją vietą šioje klasėje užėmę „Weiland Racing“ komandos (joje A.Dzikevičius pradėjo šį sezoną) vadovai parašė protestą, abejodami, ar nugalėtojų automobilis atitinka visus „GT3 Cup“ klasės reikalavimus. Abu automobilius patikrinus ant galios stendo pasirodė, kad „Land Motorsport“ bolido variklio pajėgumas 422 AG, o „Weiland Racing“ mašina net 30 AG „aštresnė“. Tai reiškia, kad kitoms lenktynėms „Weiland Racing“ ekipa privalės pirkti kitą variklį ir tik tada dalyvauti lenktynėse. Beje, pastarosios komandos garbę šįkart gynė oficialus „Porsche“ gamyklos pilotas-bandytojas Kai Raimer.