Techninės komisijos metu nekilo jokių nenumatytų nesklandumų, automobilis ir lenktynininkų ekipiruotė atitiko visus reikalavimus. Šiek tiek užtruko techninės komisijos blankų užpildymas, mat šturmanui Sauliui šiek tiek teko pasiginčyti su komisijos darbuotoju apie blankų pildymą. Saulius bandė šiek tiek prašyti pagalbos pildant, apeliuodamas, kad pildo pirmą kartą, bet vyrukas nepasidavė – jis griežtai atsisakė aiškinti ką ir kur reikia rašyti.
Visą situaciją Saulius įvertino taip, kad jam buvo duota meškerė ir jis išmoko žvejoti, vietoj to, kad būtų gavęs žuvies.
Pagaliau viskas buvo supildyta ir mašiniukas išstumtas iš garažo. O žinote, kad mes galbūt stovėjome ten, kur stovės Šumis Abu Dabio F1 lenktynių metu, mes galbūt lankėmės tame garaže, kur sėdės visa Ferrari komanda, faktas, kad kažkuri ten sėdės. Technikinė vyko F1 boksuose .
Grįžtame prie technikinės – automobiliui buvo užplombuotas variklis ir oro srauto ribotuvas, vadinamas restriktorius, patikrinta pakaba, kuro bakas, gesinimo sistema ir kitos saugos detalės. Lenktynininkų apranga turi būti galiojanti (homologuota), nes yra numatytos tam tikros normos jos galiojimo laikotarpiui.
Karštis lauke pavėsyje 33 laipsniukai. Nei daug, nei mažai. Saulėje ~40.
Dar vienas ir labai svarbus darbas yra užklijuoti ant nuomotų džipų lipdukus, kuriais komandos personalas lakstys dykumose. Tai atskira istorija, kuri užfiksuota video. Benediktas ir Ramūnas ginčijosi, kuris geresnis lipdukų klijuotojas. Žinote, kad ralio pasaulyje su burbuliukais užklijuotas lipdukas yra didžiausia gėda ir beveik visam gyvenimui tau užtraukia nevykėlio etiketę.
Rytoj laukia specialusis greičio ruožas ir oficialus ralio startas pravažiuojant podiumą – ou je! Šilčiausi linkėjmai jums visiems nuo mūsų žalios komandos!