Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Abu Dhabi Desert Challenge“ lenktynėse persvarą didina rusas V.Vasiljevas, lietuviai vėl pasiruošę startui

Abu Dabio maratone trečiąją dieną lyderio poziciją ir toliau išlaikė rusas Vladimiras Vasiljevas su Mini visureigiu. Lietuvių „TAEM Group“ ekipažas Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas, užkluptas techninių problemų, greičio ruožą praleido bivuake.
Trečiasis greičio ruožas
Trečiasis greičio ruožas / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Automobilių klasėje įkandin rusui seka du ekipažai iš Lenkijos – Marek Dabrowski ir Adam Malysz, abu lenktyniaujantys „Toyota Hilux“ prototipais. Po lenkų rikiuojasi čekas Miroslavas Zapletalas su „Hummer“, vietinis herojus Yahya Alhelei su „Nissan“ ir vokietis Stephanas Schottas su „Mini“.

Dakaro žvaigždė ispanas Nani Roma taip ir neatsigavo po vakaryščių negalavimų. Sportininkas sako, kad Abu Dabio dykumose jį visuomet užklumpa ta pati problema – pykinimas dėl galybės tramplynų ir kopų. Šiandien jis ir vėl nebaigė greičio ruožo.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Motociklų klasėje į priekį vėl išsiveržė britas Samas Sunderlandas su KTM, jam įkandin seka patyręs ispanas Marcas Coma, taip pat su KTM. Pastarasis ir toliau neleidžia jaunąjam konkurentui atitrūkti, ir atsilieka tik 30 sekundžių.

Šiems įkandin seka du Honda atstovaujantys sportininkai – portugalas Paulo Goncalvesas ir ispanas Joanas Barreda Bortas. Pirmuosius tris lenktynininkus po trijų dienų skiria tik 52 sekundės.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Trečiasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Trečiasis greičio ruožas

Lietuvius V.Žalą ir S.Jurgelėną ir toliau persekiojo techninės problemos. Šiandien „TAEM Group“ ekipažas net nepajudėjo iš serviso zonos. Kazachstano komandos „Mobilex Racing“ mechanikai daugiau nei tris valandavo vėlavo keisdami visureigio sankabos mechanizmą.

„Šiandien iš ryto grįžę prie automobilio nepatikėjome savo akimis - iki starto 25 minutės, o pavarų dėžė guli ant žemės. Pasirodo mechanikai pakeitė sankabą, tačiau sumontavus agregatus į vietą paaiškėjo, kad dingo laisva pavara. Nieko nesmerkiu, bet palygindamas galiu pagirti lietuvių mechanikus – jie dirba daug greičiau“ – sakė V.Žala.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Lietuvių automobilis
Tomo Markelevičiaus nuotr./Lietuvių automobilis

„Apmaudu, bet tokia jau nelinksma realybė. Jei kiaurą naktį budėti prie mechanikų, tai kaip tada dieną važiuoti. Tuo labiau, kad nebuvo didelio pagrindo jais nepasitikėti. Dieną praleidome ilsėdamiesi ir atgaudami jėgas. Optimizmo neprarandame“, – komentavo „TAEM Group“ ekipažo šturmanas S. Jurgelėnas.

Antradienį dieną praleidę bivuake, dienai besibaigiant ir dykumoje leidžiantis saulei, lietuviai išmėgino ir savo automobilį. „Toyota Hilux“ prototipui buvo pakeista sankaba ir smagratis. Keletą kilometrų automobiliu įveikęs Vaidotas Žala sakė, kad problemą mechanikai išsprendė, tačiau neaišku, kaip automobilis elgsis ilgose smįėynų distancijose.

Taip pat pilotas prašė mechanikų apžiūrėti automobilio kuro sistemą, mat antrame greičio ruože automobilio salone buvo juntamas stiprus benzino kvapas. Mechanikai šios problemos nerado, o nuvažiavus keletą kilometrų bandymo metu šio benzino kvapo nebesijautė. 

VIDEO: Praleidę vieną varžybų dieną lietuviai startuos ketvirtame greičio ruože

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos