Po kitų metų sezono „Formulės-1“ ekipos pradės naudoti naujuosius V6 variklius su turbokompresoriumi. Tačiau gamintojams tiekiant savo agregatus kelioms komandoms, gali susidaryti situacija, kai čempionate dominuos komandos, kurios naudoja tuos pačius variklius, mano A. Newey.
„2014 metais variklių galingumas labai skirsis. Reikia nepamiršti, kad dabartinėje F-1 kartu su varikliu montuojamos ir energijos surinkimo bei kitos sistemos, todėl vienas tiekėjas gali turėti didelį pranašumą prieš kitus konkurentus. Tokiu atveju kelios komandos gali stipriai pirmauti čempionate. Tiesa sakant, galime matyti ne komandų, bet variklių gamintojų čempionatą“, – teigė britas.
Jis taip pat labai kritiškai atsiliepė apie naująsias taisykles, kuriomis stipriai apribojamas važiuoklės tobulinimas ir jos techniniai parametrai, todėl jo manymu, komandos dar labiau stengsis įgauti pranašumą ruošdamos stiprų variklį 2014 metų sezonui.
„Važiuoklė ir aerodinamika bus labai apribota, žymiai labiau nei dabar. Suprantama, visos komandos sieks kuo geriau paruošti savo variklį ir pritaikyti savo bolidus naujiems agregatams. Pažiūrėsime ar neatsiras komandos, kuri sugalvos kažką visiškai naujo ir tokiu būdu susikurs pranašumą prieš varžovus.“