Britas tais metais dirbo vyriausiu bolidų kūrėju „Williams“ ekipoje. Tragiškai Imoloje žuvus A.Sennai, A.Newey, kartu su Patricku Headu bei Franku Williamsu, iš Italijos teisėsaugos sulaukė kaltinimų dėl galimos žmogžudystės.
Specialistas neslepia, jog tai kas nutiko 1994 m. jį persekioja iki šiol.
„Mintys apie tai, kas nutiko tą dieną, dėl ko įvyko ta avarija, iki šiol persekioja mane“, – sakė „Red Bull“ specialistas A.Newey.
„Viena iš avarijos priežasčių buvo ta, jog sugedo vairo kolonėlė. Niekas neabejoja, jog ji skilo. Tačiau nei surinkta informacija, nei gauta video medžiaga galutinai nepatvirtina, jog avarija įvyko būtent dėl to.“
„Ėmė slysti bolido galas. Ayrtonas bolidą suvaldė ir tik tada nuvažiavo tiesiai. Tačiau visų pirma nutiko tai, jog ėmė slysti automobilio galas. Panašių avarijų galite pamatyti Amerikoje esančiuose ovaluose. Ima slysti bolido galas, pilotas tada trumpam suvaldo bolidą ir tada tiesia kryptimi nulekia į išorėje esančią apsauginę sieną. Dažniausiai taip nenutinka sugedus vairo kolonėlei.“
A.Newey teigimu, jis iki šiol gailisi, jog taip ir nesukūrė tokio bolido, kokio 1994 m. tikėjosi tuometinis „Williams“ pilotas A.Senna.
„Prieš tai tris metus turėjome tikrai gerą bolidą. Turbūt todėl jis nusprendė prisijungti prie mūsų komandos, nes manė, jog esame pajėgūs sukurti gerą automobilį. Deja, bet 1994 m. pradžioje bolidas tikrai nebuvo geras. Manau, jog šis prisiminimas mane dar ilgai persekios.“
„Ayrtono talentas ir ryžtas... jis bandė priversti bolidą daryti tokius dalykus, kurių automobilis negalėjo padaryti. Gėda ir tuo pačiu nesąžininga, jog jis tuo metu buvo atsidūręs tokioje situacijoje. Žinoma, vėliau mes išsprendėme problemas, tačiau tada Ayrtono su mumis jau nebe buvo.“