„Iš paskutinio Dakaro ralio į Lietuvą grįžome nusiteikę kovoti dėl artėjančio starto. Tačiau dalyvavimas Dakare yra didžiulis iššūkis finansiškai, todėl savo planus nutarėme patvirtinti tik pabaigę derybas su pagrindiniais rėmėjais. Labai džiugu, kad ištikimiausi mūsų partneriai „Agrorodeo“ priėmė teigiamą sprendimą“, – džiugią naujieną visiems Lietuvos automobilių sporto gerbėjams praneša ekipažo vairuotojas V. Žala.
Komandos nariai patvirtino, kad pratęsė sutartį ir su kitu partneriu – Garliavoje įsikūrusiu autovežių gamintoju „Rimo“. Susitarimai su pagrindiniais partneriais užtikrina, kad pavyks pasiekti numatomą biudžetą 2019 m. Dakaro raliui – apie 300–400 tūkst. Eur.
V. Žala ir S. Jurgelėnas važiuos tuo pačiu automobiliu kaip ir šiemet – „Toyota Hilux“. Sportininkų teigimu, jo galimybės dar nėra išnaudotos ir potencialo visureigis turi nemažai.
Susitarimai su pagrindiniais partneriais užtikrina, kad pavyks pasiekti numatomą biudžetą 2019 m. Dakaro raliui – apie 300-400 tūkst. Eur.
„Daugiausia kainuoja visureigio atstatymas – šioje vietoje, norėdami pasiekti rezultatą, negalime daryti kompromisų: stengiamės naudoti tik geriausias detales. „Hilux“ remonto išlaidos varžybose taip pat sunkiai prognozuojamos – tik išardžius visureigį gali paaiškėti papildomų gedimų“, – pasakoja V. Žala.
Dakaras 2019 vyks Peru
2019 m. Dakaro ralis pirmą kartą per visą 41 metų istoriją vyks tik vienoje valstybėje – Peru. Ilgai trukusių derybų su įvairiomis valstybėmis rezultatą organizatoriai paskelbė neįprastai vėlai – tik antroje gegužės pusėje.
Komandos šturmano S. Jurgelėno teigimu, ralio maratono organizavimas vienoje valstybėje yra paprastesnis – nereikia kirsti sienų, pervažiavimai tarp greičio ruožų turėtų būti mažesni. Peru yra tokia valstybė, kurioje netrūksta nei smėlio, nei akmenuotų kelių, nei kalnų, tad dalyviams nereikėtų galvoti apie būsimą lengvą trasą. Greičiau priešingai – numanoma, kad artėjančiame Dakare smėlio bus daugiau nei bet kada anksčiau.
„Šių metų Dakaro trasos Peru smėlynuose tikrai nelepino maratono dalyvių. Nors ateinančių metų lenktynės bus pora dienų trumpesnės, tačiau organizatoriai žada tikrą smėlio, dulkių ir klaidžių maršrutų fiestą. Gal ne veltui įvesta papildoma naujovė: dalyviai, kurie nesusidoros laiku su dienos iššūkiais ir pasitrauks iš maratono, galės vėl prisijungti po poilsio dienos, bet bus vertinami tik atskiroje įskaitoje. Panašu, jog lengva nebus, bet sunkumais mūsų ekipažo neišgąsdinsi“, – juokauja S. Jurgelėnas, primindamas apie komandos nuotykius pastaruosiuose Dakaro raliuose.