„Agrorodeo“ komanda tikisi, kad nusileidus iš kalnų turbinos problemos bus išspręstos

Dakaro lenktynėse sekmadienis dalyviams – poilsio diena, o mechanikai turi galimybę paruošti techniką antrai lenktynių pusei.
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas / Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr.

„Agrorodeo“ komanda – Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas – pripažįsta, kad po pirmos Dakaro pusės tikslo kovoti dėl aukštų vietų ir T3, ir alternatyvios energijos įskaitoje nebeliko, tačiau jie važiuos iki finišo. Ir tikrai dar pamėgins parodyti, ką iš tiesų gali šis ambicingas ekipažas ir Lietuvoje pagaminta „bitutė“ – visureigis „Seat“.

„Kai nusileidome į mažesnį aukštį, jau pakeliui link poilsio vietos Saltoje, ir turbina, atrodo, pradėjo veikti. Manome, kad techninės bėdos bus susijusios su išretėjusiu oru aukštikalnėse.

Antroje lenktynių dalyje dar bus porą ruožų, kai kilsime į kalnus, tačiau taip aukštai, iki 4 kilometrų ar aukščiau, jau maršrutas nebepakils. Todėl tikimės, kad dar tikrai pakovosime ir važiuosime iki pat lenktynių finišo“, – pasakojo S.Jurgelėnas.

Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr./„Agrorodeo“ komanda penkto Dakaro etapo metu
Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr./„Agrorodeo“ komanda penkto Dakaro etapo metu

7-ame Dakaro etape startavę 49-i, „Agrorodeo“ komandos lenktynininkai nuo pat pradžių rodė puikų tempą: jie buvo pakilę iki 39 vietos: „80 pirmų kilometrų palenktyniavome, po to ėmė streikuoti turbina. Iki to aplenkėme daug varžovų. Keista, bet didesniame nei 4 km aukštyje užpuolė kruša, gal 70 km važiavome besikeičiant lietui ir krušai. Keliai tapo labai slidūs, vienoje vietoje apsisukome: priekiniai ratai jau buvo griovyje ir mašina, galima sakyti, pakibo. Bet per 5-7 minutes išsikrapštėme: pakeldavome tai vieną, tai kitą ratą, po kitais prikraudavome akmenų, pasidarėme savotišką tiltelį ir išvažiavome. Turbina tuo metu dar kažkiek veikė, pabaigėme pirmą greičio ruožo dalį Bolivijoje.

Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr./„Agrorodeo“ komanda penkto Dakaro etapo metu
Tomo Markelevičiaus/15min.lt nuotr./„Agrorodeo“ komanda penkto Dakaro etapo metu

O antroje greičio ruožo dalyje jau turbinos nebeturėjome, tai tiesiosiose vilkomės 60-70 km/val. greičiu, įkalnėse – gal 40-50 km/val.

Praleidome visus, kuriuos buvome aplenkę, vos vos važiavome, galima sakyti – atropojome iki finišo. Mus kai kur net sunkvežimiai lenkė, kurie vėliau startavo, todėl sunku pasakyti, kurioje vietoje buvo prasčiausias oras ir dėl kurių kelio atkarpų organizatoriai svarstė sprendimą stabdyti lenktynes. Visur, kur mes važiavome, trasa buvo įveikiama. Antroje etapo dalyje, galima sakyti, buvo iš viso sausa“, – įspūdžiais dalijasi S.Jurgelėnas.

Optimizmo komandai įpūtė ir artėjantis poilsis, ir tai, kad techninės bėdos, nusileidus iš aukštikalnių, panašu, bus išspręstos.

„Mūsų nuotaika visada normali. Suprantame, kad dėl nieko nebekovojame, liko kova dėl garbės – atvažiavome čia, kad važiuotume iki finišo, todėl tą tikslą ir norime pasiekti. Mechanikai turės parą laiko, kad paruoštų automobilį, o mes patys pailsėsime. Kol kas technika esame patenkinti, išskyrus turbinos bėdas.

Nes šiandien mes, deja, nebuvome sportininkai. Net ir turistais savęs nepavadintume, vos vilkomės. O šiaip – mes visada jaučiamės gerai, Vaidas irgi geresnės nuotaikos. Panašu, kad aukštikalnėse dėl mažesnio deguonies kiekio ne tik turbinai kilo problemų, Vaido „baterijos“ irgi išsekdavo, matyt, dėl didelio aukščio“, – optimistiškai apie antrą Dakaro pusę kalbą šturmanas.

7-ame etape „Agrorodeo“ komanda užėmė 62-ąją vietą, o bendroje įskaitoje Vaidotas ir Saulius įrašyti 77-oje pozicijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų