Pranešama, jog naujos kartos „Guilietta Qadrifoglio Verde (QV)“ gaus 4C variklius. Kai kurie tikriausiai mano, kad viskas yra atvirkščiai – 4C pasiskolino šio hečbeko variklį. Tačiau tiesa yra kitokia.
Sportiškame 4C aptinkamas 1,75 litro variklis buvo kuriamas pagal „Giulietta QV“ agregatą, todėl tai nėra vienas ir tas pats motoras.
Naujos kartos karštasis hečbekas iki 100 km/val. pagreitės 0,3 sek. greičiau nei jo pirmtakas – per 6,5 sekundės. Negana to, „Autocar“ duomenimis, galingiausios naujosios „Giulietta“ versijos taip pat gaus ir TCT pavarų dėžes – tokios pat naudojamos ir egzotiškuose 4C. Tikėtina, kad mechaninių pavarų dėžių mėgėjai dėl to nusivils.
Kodėl „Alfa Romeo“ sportiškuose hečbekuose naudos 4C vidurius, suprasti nesunku. Italai nori suartinti riboto leidimo sportinius automobilius su serijinėmis mašinomis. Juk entuziastiški vairuotojai džiaugsis, kad jų „Džiulietose“ yra tikro sportinio modelio agregatai, o savo ruožtu ir 4C modelių savininkai bus laimingi – jie galės pamiršti faktą, kad galinius varančiuosius ratus per TCT automatinę transmisiją suka „kažkokio hečbeko“ variklis.
Mato Buzelio nuotr./„Alfa Romeo 4C“ |