Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Alfa Romeo Giulietta QV“ gaus sportiško 4C vidurius

Panašu, kad laikai, kai galingiausi „Alfa Romeo“ modeliai buvo vadinami GTA jau praeityje. Arba gamintojas tiesiog nusprendė padaryti šiokią tokią pauzę GTA versijoms. Bent jau C segmente gamintojas tokių modelių nenumato.
„Alfa Romeo Giulietta QV“
„Alfa Romeo Giulietta QV“ / „Alfa Romeo“ nuotr.

Pranešama, jog naujos kartos „Guilietta Qadrifoglio Verde (QV)“ gaus 4C variklius. Kai kurie tikriausiai mano, kad viskas yra atvirkščiai – 4C pasiskolino šio hečbeko variklį. Tačiau tiesa yra kitokia.

Sportiškame 4C aptinkamas 1,75 litro variklis buvo kuriamas pagal „Giulietta QV“ agregatą, todėl tai nėra vienas ir tas pats motoras.

Naujos kartos karštasis hečbekas iki 100 km/val. pagreitės 0,3 sek. greičiau nei jo pirmtakas – per 6,5 sekundės. Negana to, „Autocar“ duomenimis, galingiausios naujosios „Giulietta“ versijos taip pat gaus ir TCT pavarų dėžes – tokios pat naudojamos ir egzotiškuose 4C. Tikėtina, kad mechaninių pavarų dėžių mėgėjai dėl to nusivils.

Kodėl „Alfa Romeo“ sportiškuose hečbekuose naudos 4C vidurius, suprasti nesunku. Italai nori suartinti riboto leidimo sportinius automobilius su serijinėmis mašinomis. Juk entuziastiški vairuotojai džiaugsis, kad jų „Džiulietose“ yra tikro sportinio modelio agregatai, o savo ruožtu ir 4C modelių savininkai bus laimingi – jie galės pamiršti faktą, kad galinius varančiuosius ratus per TCT automatinę transmisiją suka „kažkokio hečbeko“ variklis.

Mato Buzelio nuotr./Alfa Romeo 4C
Mato Buzelio nuotr./„Alfa Romeo 4C“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai