Panašių varžybų, taurių, iššūkių ir kitaip skambiai vadinamų mėgėjiškų lenktynių šalyje vyksta tikrai nemažai. Todėl, prieš tai kai bus pakelta starto vėliava, „Dzūkijos taurė 2015“ organizatoriai gerokai pasuko galvas, kaip šią greituminio slalomo seriją padaryti patrauklesne dalyviui, žiūrovui bei rėmėjui.
Kiekvienas etapas – naujoje trasoje
„Į šiųmetį „Dzūkijos taurės“ greituminio slalomo serijos reglamentą įrašėme 4 etapus. Visi jie vyks Alytuje, arba už miesto ribų, tačiau svarbiausia yra tai, kad kiekvienos varžybos vyks vis kitoje, ne trumpesnėje nei 2 kilometrų ilgio trasoje.
Skirtingų etapų trasos įveikimo taisyklės gali šiek tiek keistis, tačiau sieksime, kad dalyviams būtų sudarytos visos galimybės startuoti po 2 kartus į vieną ir 2 kart į kitą pusę. Šie faktoriai neturėtų leisti sportininkams „įstrigti erdvėje“ šlifuojant tuos pačius posūkius visą sezoną ir tokiu būdu turėtų išryškėti greičiausi, prie naujų sąlygų greičiausiai prisitaikantys serijos dalyviai“, – pasakojo „Dzūkijos taurės“ lenktynių idėjos autorius Tadas Zdanavičius.
Kiekviena sekundė suskaičiuota
Bet kokius, nedidelio formato lenktynėse neretai kylančius ginčus dėl rezultatų taip pat bus galima užmiršti. Viso sezono metu trasos įveikimo laiką fiksuos elektroniniai laikmačiai, o dalyviai realiu laiku galės stebėti savo ir varžovų pasirodymą.
Tiek autosporto „pirmokas“, tiek „profesorius“ turi vieną bendrą bruožą: labai jautrią reakciją dėl sekundžių
„Dviejų „Dzūkijos taurė 2015“ varžybų metu vyks ir Lietuvos greituminio slalomo bei kalnų lenktynių čempionato etapai, todėl į laiko skaičiavimą nuo pirmo starto žiūrime labai rimtai. Akivaizdu, kad šiemet sulauksime daug mėgėjų ir aukštesnio lygio sportininkų, todėl kompetetingas teisėjavimas yra labai svarbus visiems. Nesvarbu kiek komplektų padangų žmogus sudegino trasoje per gyvenimą. Tačiau tiek autosporto „pirmokas“, tiek „profesorius“ turi vieną bendrą bruožą: labai jautrią reakciją dėl sekundžių“, – su lengvu humoru kalbėjo T. Zdanavičius.
Visi į „mėsą“ Balandžio 12-ą dieną
Šią keistą antraštę alytiškiai supras iš pusės lūpų, o kas nežino – paaiškinsime. Pirmas „Dzūkijos taurė 2015“ GSVS etapas įvyks balandžio 12 dieną Alytaus „Verslo kaimelyje“, buvusioje Alytaus mėsos kombinato teritorijoje.
Šis šviežutėliu asfaltu kvepiantis GR yra neblogai žinomas „LAS ralio taurės“ dalyviams, tačiau organizatoriai prižadėjo, jog ryškių pasikeitimų tikrai bus. Su trasa sportininkams bus leista susipažinti vieną kartą, po to teks stoti prie starto linijos.
Pirmojo etapo metu, įskaitinę distanciją teks įveikti 2 kartus į vieną ir du kartus į priešingą pusę. Tam, kad visi tilptų į varžybų laiko rėmus ir spėtų apsukti po keturis etapo trasos ratus, dalyvių skaičius yra ribojamas iki 60.
Dalyvauti šioje varžybų serijoje gali visi. „Dzūkijos taurės“ varžybų serija yra oficialiai suderinta su Lietuvos automobilių sporto federacija, todėl čia laukiami tiek profesionalūs lenktynininkai, tiek visi benzingalviai turintys vairuotojo pažymėjimą ir techniškai tvarkingą automobilį.
Neverta bijoti, kad „nuo sportininko gausit į vienus vartus“. „Dzūkijos taurės 2015“ greituminio slalomo varžybų serijoje dalyviai bus suskirstyti į atskiras klases pagal patirtį bei vairuojamos technikos galingumą, todėl varžysitės su sau lygiais.
Pirmojo etapo metu, žiūrovų ir dalyvių patogumui, prie starto veiks kavinė, joje įvyks ir pirmojo „Dzūkijos taurė 2015“ GSVS etapo apdovanojimai. Daugiau informacijos apie projektą, dalyvio paraišką ir taisykles rasite „Alytaus autoklubo“ interneto svetainėje.