15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Andalūzijos ralyje – netikėta pertrauka

Šiandien Andalūzijos ralyje – netikėta pertrauka. Turėjusi būti sunkiausia diena ralyje, ji tapo pačia lengviausia. Mat dėl didžiulio lietaus ir itin žemo debesuotumo į trasą negalėjo atskristi gelbėtojų sraigtasparniai. Organizatoriai ilgai laukė, tačiau kai po penkto karto sraigtasparniai pakilo ir po dešimties minučių grįžo atgal, tapo aišku, kad šiandienos greičio ruožą teks atšaukti, rašoma pranešime.
Rokas Baciuška ir Oriol Mena pasaulio čempionate
Rokas Baciuška / MCH photo nuotr.

Taigi, iki lenktynių finišo likus dviem dienoms dėl Pasaulio čempiono titulo T4 kategorijoje įtampa pakilo iki aukščiausio lygio. Tarp lietuvio Roko Baciuškos ir lenko Marek Goczal kol kas lygybė – abu turi po vienodai tašku. Tačiau Andalūzijos ralyje Rokas lenkia lenką devyniomis su puse minutėmis.

„Dvi dienos lenktynių ir devynios minutės – tiek mane skiria nuo svajonės išsipildymo. Aišku, gaila kad nelenktyniavome šiandien, bet tuo pat metu turiu pripažinti, kad dar viena diena įveikta ir liko tik dvi dienos. Visą savo gyvenimą svajojau kada nors tapti Pasaulio čempionu ir niekada iki šiol prie šio tikslo taip arti dar nebuvau priartėjęs. Pažiūrėsime rytoj kaip seksis, bet padarysiu viską, kas mano valioje, kad nugalėčiau“, – stovėdamas prie starto linijos, bet taip ir neišvažiavęs į trasą sakė Rokas Baciuška.

Iki lenktynių finišo liko dvi dienos, tačiau tai dar beveik 500 greičio ruožo kilometrų, tad nutikti gali dar labai daug. Rytoj sportininkų laukia 323 km greičio ruožas.

Dabar Pasaulio čempionate situacija tokia, kad kiekviena diena yra lemiama kovoje dėl greičiausių pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais