Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ant pjedestalo žengia įtakingiausias žaidėjas – „Ferrari“ pristatė F1-75 bolidą

„Tai, ką mes darome Maranele, yra geriausių pasaulyje inžinierių elitinis darbas“, – taip kadaise savo F1 bolidus pristatydavo galbūt pats garsiausias autosporto istorijoje asmuo Enzo Anselmo Ferrari.
„Ferrari“ pristatė naują ginklą – F1-75
„Ferrari“ pristatė naują ginklą – F1-75 / Ferrari nuotr.

Iš savęs mitais apipintą figūrą nulipdęs italas nedideliame, Kretingos dydžio Italijos miestelyje, sukūrė stipriausią prekės ženklą automobilių industrijoje.

Po daugelio metų kultinė komanda ketvirtadienį vėl pristatė savo naujausią F1-75 bolidą, kuriuo varžysis šių metų „Formulės 1“ sezone.

Ką reiškia bolido kodinis pavadinimas F1-75?

Skaičius 75 pavadinime yra neatsitiktinai, jis reiškia jubiliejinius septyniasdešimt penktus metus nuo tada, kai 1947 metų kovo dvyliktą dieną Maranele Enzo Ferrari užkūrė savo pirmojo sukurto lenktyninio bolido „Ferrari 125 S“ variklį. Tai buvo garsusis „Colombo“ V12 tipo agregatas. Enzo variklį visada laikė pačia svarbiausia automobilio dalimi.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari“ gerbėjai Monzos trasjoje Italijoje
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Ferrari“ gerbėjai Monzos trasjoje Italijoje

Kova dėl tifozių širdžių: raundas Nr. 2

Dėl Enzo per daugelį metų sukurto ir legendomis apipinto komandos statuso. Nuo seno manoma, kad „Formulės 1“ pilotui nėra didesnės garbės, kaip tik apsivilkti dažnai „Rosso Corsa“ spalvos kombinezoną ir varžytis su seniausios komandos rikiuotėje bolidu. Todėl daugelis lenktynininkų net ir laimėję titulą kitoje komandoje, vis vien nori galų gale pereiti į „Ferrari“, taip įrašydami savo pavardę į autosporto istorijos knygas.

Tačiau palikime sekundei tas dažnai dirbtinai išpučiamas legendas nuošalyje. Komandos viduje daugelį metų vyrauja intrigos, povandeninės srovės, vairuotojų skirstymas į NR1 ir NR2 pilotą komandoje. Kai 2021 m. sezone C.Sainzas jaunesnysis pasirašė kontraktą su „Scuderia Ferrari“, daugelis jį matė tik kaip itin stiprų antrąjį numerį. Juk komandos favoritas buvo aiškus – jaunesnis ir neseniai patį S.Vettelį iš komandos išstūmęs Charlesas Leclercas.

Ir kaip viskas baigėsi? Netikėtinai. Garsiojo ralio meistro sūnus užėmė aukščiausią penktą vietą iš į titulą nepretendavusių komandų pilotų. Tuomet C.Sainzas jaunesnysis surinko 164,5 taškus, o C.Leclercas 159-is. Skirtumas iš ties nedidelis, vos apčiuopiamas. Tačiau tokiu būdu ispanas pakliuvo į visų ekspertų radarus ir įrodė, kad gali ir kausis dėl komandos lyderio vardo. Mes kaip ir aistringieji komandos fanai Tifoziai tikimės, kad „Ferrari“ grįš į 2019 m. sezono formą ir vėl leis jos pilotams kautis dėl pergalių.

Kviečiame straipsnio pabaigoje balsuoti, kuris „Ferrari“ pilotas 2022 m. sezone iškovos daugiau taškų.

„Ferrari“ lenktynių direktoriaus komentaras

Daugeliui F1 sirgalių nuogąstaujant, kad griežti reikalavimai pavers bolidų dizainą praktiškai identišku, „Ferrari“ komandos lenktynių direktorius Laurentas Mekies autosport.com portalui pakomentavo situaciją: „Žinoma, laisvės yra mažiau. Mums visiems labai įdomu, nes bolidai nuo naudotų 2021 m. sezone skirsis kardinaliai. Bet ar jie skirsis tarpusavyje?

„Pamatysime. Galutinis verdiktas paaiškės, tik bolidams pirmą kartą išriedėjus į lenktynių trasą bandymams. Žinau, kad FIA žiūri optimistiškai ir tikisi, kad visi pamatysime dizaino variacijų.

„Bet ši situacija nėra niekuo nauja, 2019 metais mes irgi kartą visus bolidus nuspalvinome neutralia balta spalva ir rodėme komandos nariams, vadovams. Tikrai ne visi sugebėjo tiksliai pasakyti, kieno yra vienas ar kitas bolidas. Taip pat ir šiuo atveju. Manau tie, kurie yra tikri F1 ekspertai, gebės atskirti vienų komandų bolidus nuo kitų“, - žurnalistams sakė L.Mekies.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos