Lenktynininkas pademonstravo kartu su Kauno technologijų universiteto mokslininkais sukurtą įrankį – palydovinę lėkštę, kuri turėtų padėti komandai perduoti visą vaizdo medžiagą į Lietuvą.
„Mūsų sprendimas, kaip Lietuvą džiuginti vaizdais – mes tikimės, kad visa tai veiks. Kartu su KTU sukūrėme anteną, kuri satelitiniu būdu turėtų mums padėti siųsti informaciją“, – vylėsi A.Juknevičius.
Dariui duota užduotis pakeisti visus dirželius po kelis kartus – tai reikalinga tam, kad jis kone užmerktomis akimis galėtų juos keisti ir padaryti gerą įtempimą
Tuo metu, kai vairuotojas filmavosi, jo šturmanas Darius Vaičiulis klūpėjo prie lenktyninio „Toyota Hilux“ ir mokėsi jį remontuoti.
„Šturmanas yra labai patyręs alpinistas, bet kaip šturmanas jis – naujas, tad jis pats keičia dirželius. Dabar jam duota užduotis pakeisti visus dirželius po kelis kartus – tai reikalinga tam, kad jis kone užmerktomis akimis galėtų juos keisti ir padaryti gerą įtempimą. Tai labai svarbus darbas, nes dirželiai varžybose dažnai trūksta“, – teigė lenktynininkas.
Tikrieji komandos mechanikai tuo metu, kol D.Vaičiulis treniravosi, dirbo rinkdami geriausias atsargines detales ir tikrindami visus automobilio mazgus.
„Uoste automobilį radome su sudeginta sankaba, tai dabar ji jau pakeista. Visi pagrindiniai darbai padaryti, vyksta tokie smulkūs pasivalymo, pasitrynimo darbai. Veikti visada yra ką, bet dabar daugiausia – kontroliniai darbai. Tikrinam varžtus, ar gerai prisukti, papildomai sutepam detales“, – kalbėjo A.Juknevičius.
Paragvajuje dienomis temperatūra kartais pakyla iki 40 laipsnių, o vakarais nukrenta vos žemiau 30-ies – pietiniame Žemės pusrutulyje šiuo metu, priešingai nei Lietuvoje, yra vasara, tad tautiečiams nėra lengva adaptuotis prie didžiulio karščio.
„Be palapinės čia būtų mirtis. Čia toks karštis, kad vos išlendi iš pavėsio ir iš karto norisi lįsti atgal. Mums, baltiems kaip sūriams, ypač šiuo metu atvykus iš pakankamai šaltos ir drėgnos Lietuvos, čia yra žiauriai karšta“, – juokėsi „Toyota Hilux“ vairuotojas.
Kalbėdamas apie savo tikslus, jis neslėpė, kad pagrindinis – pasiekti finišą. Tai nebus lengva – Dakare varžybų nebaigia paprastai pusė dalyvių.
„Nors varžybos dar neprasidėjo, bet visi dalyviai yra čia – dar niekas nesugedo, nesulūžo. Čia automobilių kiekis didžiulis, keli futbolo stadionai. Kai varžybos prasidės, dalyvių vis mažės ir mažės, nes bus iškritusių. Bivakas pabaigoje būna labai mažas, turbūt tik trečdalis nuo tokio, koks yra dabar. Mes tikimės, kad mums pavyks būti paskutiniame bivake. Tai yra sunkus uždavinys, bet tikėkimės, kad fortūna bus su mumis“, – optimistiškai kalbėjo A.Juknevičius.