Nemalonumų neišvengė ir lietuviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba. Baltas sportinis prototipas „Mebar“ skriejo per Argentinos bekeles, birų „fesh-fesh“ smėlį, aštrius akmenis, pavasarinių upių vagas tol, kol neatlaikė bolido sankaba. Užvirė ir ištekėjo skystis.
Dėl šio gedimo A.Juknevičius ir E.Duoba ilgam įstrigo aukštos ir stačios kopos įkalnėje, tačiau paryčiais išsikapstė ir galiausiai pasiekė greičio ruožo finišą.
Tai buvo ilgiausias ir sunkiausias etapas visame maratone, dalyvius nuvedęs iš Vilja Karlos Paso į San Chuaną.
„Sankabos reikalai kankina, karštis, smėlio jūros padarė savo. Dar nepasiekėm bivako, bet tikrai ryt startuosim, mes kitaip nemokam“, – po finišo savo „Facebook“ paskyroje skelbė nepataisomas optimistas A.Juknevičius.
Dakare šį ekipažą lydintys lietuviai lenktynininkas Darius Janušas ir jo kolega Ramūnas Stulga pasiteiravo A.Juknevičiaus ir E.Duobos, ką jie mano apie šį Dakaro etapą.
„Atvažiavome į Dakarą ir gavome Dakarą, viskas čia gerai. Greičio ruožas buvo labai rimtas, tikras Dakaro etapas. Gal organizatoriai kiek perlenkė lazdą. Tai, kad dabar yra tik 50 automobilių finiše, o tiek pat dar dykumoje, rodo, kad greičio ruožas yra ypač sunkus. Dabar 12 val. nakties, o dar daug negrįžusių“, – kalbėjo A.Juknevičius.
518 kilometrų ilgio greičio ruože gedimų patyrė galybė automobilių. Kai kurie jų baigė lenktynes. Kiti nepasidavė ir su sunkumais kovojo toliau.
„Esu beveik įsitikinęs, kad trečiasis greičio ruožas bus atšauktas. Organizatoriai duos visiems išlysti iš antrojo ruožo, nes čia dar nėra net pusės ekipažų. Nepasisekė tiems, kurie važiuoja žemiau keturiasdešimtuko. Automobiliai smarkiai prapjauna paviršių, „fesh-fesh“ plutą ir važiuoti būna itin sunku“, – mintimis dalijosi lietuvis.
„Važiuodami matėme net sudegusį automobilį. Nei jo markės, nei modelio nebebuvo įmanoma nustatyti“, – sakė E.Duoba.
Pailsėjęs vos kelias valandas, „Žalvario“ ekipažas stojo prie trečiojo Dakaro starto linijos, vildamasis, kad problemų jame pavyks išvengti.