Laimingiausi buvo tie, kurie startavo pirmieji: lyderių dešimtuko automobiliams startas buvo duodamas kas porą minučių, antrajam dvidešimtukui – kas minutę, o visiems likusiems – kas pusę minutės. Todėl tie, kuriems startas duotas vėliau, buvo priversti važiuoti lėčiau, nes prieš tai pravažiavusieji už savęs paliko akliną dulkių sieną.
Jos, kaip ir moters, po vieno pasimatymo neišeina pažinti, bet netrukus, tikiuosi, susikukuosime
Vis dėlto A.Juknevičius ir Edvardas Duoba gal ir būtų lėkę greičiau, bet Antanas pasiryžo smarkiai nerizikuoti bent jau pradžioje. Dakaras – beveik dviejų savaičių maratonas, todėl sustoti „poilsio“ jau pradžioje, kaip pernykštis čempionas ispanas Nani Roma, lietuvis nenorėjo. N.Roma finišo pats nepasiekė, o A.Juknevičiaus ir E.Duobos „Mebar“ pirmąjį greičio ruožą įveikė be didesnių problemų.
„Dar tik pratinausi prie mašinos. Jos, kaip ir moters, po vieno pasimatymo neišeina pažinti, bet netrukus, tikiuosi, susikukuosime, nes greičio ruožo pabaigoje „Mebar“ jau neblogai jaučiau“, – sakė A.Juknevičius, kuris pirmajame greičio ruože finišavo 85-as.
Po pirmojo greičio ruožo Dakaro ralio stovykla įrengta daugiau kaip 700 km nuo Buenos Airių – šalia Vilja Karlos Paso, ežero pakrantėje. A.Juknevičius ir E.Duoba stovykloje neužsibuvo – po privalomo susirinkimo ir vakarienės iškeliavo ilsėtis į viešbutį.
Prie „padžiauto“ ir „prarinkto“ automobilio „Mebar“ liko tik mechanikai Juozas Čibiras ir Stasys Greičiūnas.
„Na, kokios čia problemos tokiame trumpame greičio ruože. Juokių! – pareiškė J.Čibiras. – Būtų keista, jei jų būtų“.
„Viskas kol kas normaliai. Kituose greičio ruožuose tikrai važiuosime greičiau“, – žadėjo A.Juknevičius, kurio biudžetas, palyginti su kitais legendinio ralio dalyviais – visiškai kuklus.
Dakaro dykumų maratoną stebintis lenktynininkas Darius Janušas ir jo kolega Ramūnas Stulga nufilmavo Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos duetą pirmame greičio ruože. Lietuviams pavyko įamžinti ir "Peugeot 2008 DKR" automobilį, kurį Dakare pilotuoja Cyrilas Despres.