Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Antanas Juknevičius: „Į Lietuvą grįžusį bolidą atnaujinsime, o gal ir pakeisime kitu“

Sekusiems Dakarą tikriausiai net nereikia pasakoti, kad šių metų dykumų ralis, kaip niekad daug jėgų pareikalavo iš „CRAFT bearings“ komandos pilotų Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio. Praėjus kiek daugiau nei mėnesiui po Dakaro finišo Lietuvos lenktynininkai pagaliau gali džiaugtis į namus sugrįžusia technika. Šia proga daugiausia išbandymų patyręs A.Juknevičius surengė automobilio pristatymą.
Antanas Juknevičius
Po Dakaro išbandymų A.Juknevičius Vilniuje pristatė savo bolidą / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

A.Juknevičiaus komandos bolidas ant Lietuvos žemės, nuo autovežio, nuriedėjo tik pirmadienio vakare, tačiau jau antradienio ryte lenktynininkas savo automobilį pristatė Dakaro gerbėjams. Kiek palamdytas stogas, keli linkiai ir įtrūkimai šonuose, tačiau nė neįtartum, kad automobilis, kaip ir komanda, Dakare išgyveno tikrą pragarą.

Lenktynininkas džiaugėsi, kad šiais metais, automobilį pavyko į Lietuvą atsigabenti anksčiau, nei ankstesniais metais. Mat prieš dvejus metus automobilis Lietuvą pasiekė tik kovo 1 d., praeitais metais vasario 24 d., o šiemet dar beveik savaite anksčiau.

„Kai neturi savo darbo įrankio, tai ir daryti nieko negali, todėl labai džiaugiamės, kad šiemet pavyko automobilį atgauti anksčiau, nes darbo yra labai daug. Pirmiausia automobilį reikia išvalyti, o iškart po to komandos inžinieriai kibs į darbus – automobilis bus perrinktas, įmontuotas naujas variklis“, – pasakojo A.Juknevičius.

Pilotas taip pat atviravo, jog yra nemažai minčių, jog perrinkus automobilį, komanda jį bandys parduoti ir įsigyti kitą, naują bolidą, 2020-ųjų metų Dakarui.

„Bet kokiu atveju atnaujinsime automobilį, o tik po to imsimės kitų veiksmų. Bandysime ieškoti šio automobilio pirkėjo, o patys dairysimės į kitus modelius“, – teigė lenktynininkas.

A.Juknevičius pasakojo, jog keisti automobilį tokiu pat kitu, tikrai neapsimoka, juolab, jog dabar jo turimas „Hilux Overdrive“ yra priešpaskutinis iš gamintų 2016 m., kada ir buvo nutraukta jų gamyba.

„Jei automobilį keisime, tai tik naujesniu, tačiau čia yra labai svarbus faktorius – finansai. Šį automobilį galėtume perduoti už 250 tūkst., o nusipirkti naujesnį, kokį dabar turi Benediktas, mažiausiai kainuotų dar 200 tūkst. daugiau“, – aiškino A.Juknevičius.

VIDEO: Antanas Juknevičius Dakaro bolidą ruošia atnaujinimo darbams

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos