Visa informacija iš Saudo Arabijos ir testai apie Dakaro dalyvius –15min GAZAS „Facebook“ paskyroje ir specialiame 15min Dakaro ralio polapyje.
Tačiau sirgalių dėmesį buvo prikaustęs ne tik neveikiantis vienas iš dviejų variklio aušinimo ventiliatorių (primena praėjusių metų prakeiksmą?). Ir ne tik gauta iš teisėjų, bet vėliau panaikinta 6 val. bauda už media komandos iš trasos paimtą ratą.
Ir netgi Antano „nurautas“ automobilio vairas (buvo sugedęs fiksatorius) nebuvo ta didžioji intriga, dėl kurios Dakaro gerbėjai ėmė staiga diskutuoti.
Peržiūrėkite šį vaizdo įrašą, darytą po trečiojo greičio ruožo:
Ko gero, pirmą kartą Dakaro istorijoje Antanas ir Darius pradėjo skaičiuoti vienas kito klaidas. Iš pradžių, Antanui prisipažinus, kad prakirto tris ratus, Darius pataisė, kad teko skolintis dar vieną, taigi prakirsti keturi. Ir pridūrė, kad Antanas buvo nekantrus.
Vėliau, Dariui pasakius, kad buvo „tik viena klaidelė, prašoktas posūkis“, į klaidų skaičiavimą įsijungė Antanas: „Na, ne klaidelė. O kokios trys rimtos.“ Tą dieną ekipažas baigė 36-oje vietoje.
Šį epizodą Antanas ir Darius, viso Dakaro metu nestokoję geros nuotaikos, prisiminė ir 15min studijoje. Šį klausimą aptarėme 32-ąją minutę:
Iš tiesų, tai buvo vienintelė diena, kai Antanas su Dariumi finiše buvo šiek tiek suirzę. Iš didelio nuovargio. Nes kiekviena dėl klaidos (nesvarbu, kurio komandos nario padarytos) prarasta minutė versdavo ekipažą vėl važiuoti iš paskos lėtesniems automobiliams ar net sunkvežimiams, kuriuos jau buvo aplenkę.
„Tuos automobilius prieš tai valandą gaudei, lenkei, o po klaidos ir vėl viskas prasideda iš pradžių. Tada ir emocijos labiau kyla, tik tiek“, – aiškino Antanas ir Darius.
Lenktynininkų teigimu, po tokio interviu finiše sėdę į automobilį jie atsipalaidavo ir toliau nerūpestingai šnekučiuodamiesi važiavo į bivaką.