Visos naujienos apie Dakaro lietuvius – specialioje rubrikoje
Sukaupta patirtis leidžia A.Juknevičiui apibendrinti ir prognozuoti, ką 2025 m. Dakaro ralis gali atnešti lietuviams. Juk sausio 3 d. Saudo Arabijos mieste Bišoje startuos kaip niekad gausus tautiečių būrys. Lietuvių pavardės surašytos net prie 12 startinių numerių.
Antano nuomone, Vaidotas Žala būtų labai sustiprinęs ir taip aštrią konkurenciją T1+ kategorijoje. Tačiau jo posūkis į sunkvežimius Antanui nėra netikėtas.
Tiesiog gaila, kad tai Vaidui tik planas B, o ne A.
„Vaidotas turi šansą pasiekti Lietuvai istorinį rezultatą sunkvežimiu. Svarbu, kad jis pats sau nepakištų kojos. O sėkmės pakaks. Jis turi labai gerą Dakaro suvokimą, patyrusį šturmaną ir puikų sunkvežimį. Viskas priklauso nuo to, kaip jis suvaldys savo emocijas. Nes konkurencija sunkvežimiuose sąlygiškai nedidelė.
M.Macikas, A.Lopraisas... na, gal susirinktų kokie penki tikrai labai greiti vairuotojai. Sunkvežimį sulaužyti sunku. Tai jeigu Vaidotas nevažinės skersas kaip klasikiniame ralyje, viskas bus gerai. Jau pirmais metais pirmosios vietos neprognozuočiau. Bet kad jis gali būti trejetuke, esu tikras“, – sakė A.Juknevičius.
Tačiau pati įdomiausia Antanui – T1+ klasė. Roko atėjimas tik padidino lietuvių konkurenciją joje. Kuris iš lietuvių bus greičiausias šioje kategorijoje?
„Rokas turi viską, ko reikia geram rezultatui: patirtį, jaunystę ir automobilį. Tačiau jaunatviškas noras ir emocijos – tai gali sutrukdyti. Oriolis Mena – puikus šturmanas, labai daug prisidėjęs prie Roko rezultatų. Jeigu Rokas jo klausys, truputėlį prisilaikys, viskas bus gerai, jie gali patekti į dešimtuką, kuris šiemet labai konkurencingas. Tačiau Rokui pirmą kartą šioje klasėje labai svarbu gerai finišuoti, tegul ir ne trejetuke ar dešimtuke. Juk jo laukia dar daugybė dakarų, todėl svarbu neperspausti ir nepadaryti lemtingos klaidos.
Vladas Jurkevičius yra tikrai greitas klasikiniame ralyje ir važiuoja geroje komandoje. Bet jis mažai važiavęs ralio reiduose. Tad bekelės iššūkiai, kopos jį gali labai pristabdyti. Reikia trijų gerų dienų kopose, kad jas suprastum. Taip pat neaišku, ar Vladas su Aisvydu gavo geriausią komandos automobilį, nes jie paskutinę minutę įšoko į Dakaro traukinį. Todėl šiam duetui patekimas į dvidešimtuką būtų labai geras rezultatas“, – komentavo Dakaro ekspertas.
Benediktui Vanagui, ko gero, sunkiausia. Nes po užimtos aukštos 8-os vietos (2024 m.) tautos lūkesčiai labai dideli. Tačiau Dakaras yra maratonas, kuriame, pasak Antano, prognozuoti rezultatą – labai sudėtinga.