Antanas Juknevičius oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda

Dakaro ralį organizuojanti Prancūzų A.S.O. likus mažiau nei 40-čiai dienų iki varžybų starto pasidalino visu pluoštu naujienų apie lenktynių trasas, naujoves bei pristatė naujausią dalyvių sąrašą. Būtent čia Lietuvos Dakaro gerbėjams buvo paruošta maloni staigmena – į savo 10-ąjį Dakaro ralį besiruošiančiam „CRAFT bearings“ komandos lenktynininkui Antanui Juknevičiui organizatoriai suteikė prestižinį legendos statusą, rašoma pranešime.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Komandos nuotr.

TAIP PAT SKAITYKITE: Balsuokite ir išrinkite „Tautos automobilį 2019“.

Dakaro ralio legendomis pripažįstami sportininkai ralyje startavę bent 10 kartų, kaip sako pats A.Juknevičius – tie, kurie be Dakaro gyventi tiesiog negali ir tai įrodyta faktais. Pats šio įvertinimo nesureikšminantis lietuvis pasakoja, kad dėmesys iš organizatorių visuomet malonus ir tik dar kartą patvirtina, kad Dakare vis labiau rūpinamasi visomis komandomis.

TAIP PAT SKAITYKITE: Lietuvos Dakaro pilotų desantas Le Havre: kodėl ten buvo tik A.Juknevičius ir V.Žala?

„Man tai tik dar vienas lipdukas ant automobilio – aš to dalyko nesureikšminu ir visose eilėse vis tiek stovėsiu su visais mirtingaisiais. Savaime suprantama, kad malonu būti vienam iš 18-os šio klubo narių kartu su tokiais grandais kaip 13 kartų Dakaro čempionu Stephanu Peterhanseliu, praėjusių metų nugalėtoju ir ralio legenda Carlosu Sainzu, Dakaro laimėtojais Ginieliu De Villiersu, Nani Roma. Tačiau iš esmės tai mūsų niekaip nepakeičia ir iš sportinės pusės jokių papildomų taškų neprideda. Tai labiau organizatorių išskirtinis dėmesys mums, Dakaro ligoniams“, – juokėsi 12-tą vietą praėjusiame Dakare užėmęs A.Juknevičius.

Komandos nuotr./Antanas Juknevičius
Komandos nuotr./Antanas Juknevičius

Nors lietuviškasis ponas Dakaras privalumų neišskiria, iš tiesų, jų yra – tai nuolaida startiniam mokesčiui, galimybė be eilės įveikti administracinę komisiją, padidintas žiniasklaidos ir organizatorių media komandos dėmesys.

Be šios staigmenos Dakaro ralio fanai sužinojo ir kur kas tikslesnius trasos kontūrus, bei kur ir kokio ilgio trasos drieksis Peru. Tačiau bene įdomiausia naujovė – „Half marathon“ pavadinta taisyklė, kuri leis pirmojoje Dakaro pusėje iš varžybų pasitraukusiems sportininkams grįžti į trasas po poilsio dienos, dalyvaujant jau kitoje, „antro šanso“ įskaitoje. Šie ekipažai gaus iš visų dalyvių išsiskiriančius numerius ir negalės startuoti iš aukštesnės nei 25-a pozicija.

Komandos nuotr./Antanas Juknevičius
Komandos nuotr./Antanas Juknevičius

Varžybų vadovas prancūzas Etiennas Lavignas taip pat džiaugėsi ir išaugusia konkurencija automobilių įskaitoje – šiemet čia kol kas užregistruota 140 sportininkų – tai didžiausias skaičius šioje kategorijoje nuo 2015-ųjų. Tiesa, verta paminėti, kad naujokų Dakare – kaip niekad daug. Vien iš automobiliais startuosiančių sportininkų net 30 % yra Dakaro dar neragavę lenktynininkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis