„Na, šiandien mano diena. Vienoje vietoje taip užlėkėm. Padarėm tokią vieną klaidelę ir truputį ne ten nusukom“, – iš paskos sekė navigatoriaus Dariaus Vaičiulio žodžiai.
„Ne nuo to pradėjai, viskas gerai. Eina Darius jau į detales, juk visiems visko pasitaiko. Iš tikrųjų, tai mūsų čia šiandien galėjo ir nebūti su tomis problemomis, su kuriomis važiavome.
Pas mus gale tik vienas ratas stabdė. Priekinis reduktorius labai kaito. Jis leidžia tepalus. Vakar su broliais Coroneliais jį aptvarkėm, bet iki galo visų problemų išspręsti nepavyko. Jis purškė tepalus ir tai mes pamatėme jau starte. Dėl to teko važiuoti lengvu tempu.
Galvojau, kad likus kokiam 50-čiai kilometrų jis mums paves, bet kažkaip atlaikė, nors reduktoriaus temperatūra buvo užkilusi nevaikiškai“, – įkandin jam pasakė A.Juknevičius.
„Vakar tvarkėmės iki 2 val. ryto. Visą laiką gulėjome tepaluose. Buvo užklupę krūvos reikalų. Reikėjo susitvarkyti patiems vamzdelį ir užsipilti priekinį reduktorių tepalais. Vargom vargom, kol šviesos baigėsi,“ – bėrė lyg žirnius į sieną Darius Vaičiulis.
„Viskas gerai. Finišas pasiektas, o tu, Dariau, klaidą išpirkti laiko dar turėsi. Esame labai laimingi. Tikimės, kad mūsų mechanikai viską sutvarkys ir antradienį jau „pūsim“ normaliai“, – reziumuodamas dieną pridūrė Antanas Juknevičius.