Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Antanas Juknevičius: „Tai buvo pirmas mano etapas Dakare, kai automobilis nesugedo“

Prieš metus paklaustas nei vienas Dakaro gerbėjas turbūt nebūtų nė sapnavęs, kad sunkiausiu pasaulio maratonu laikomas ralis startuos tik nuo antrojo etapo. Varžybų prologą nutraukus tragiškai avarijai, o pirmąjį greičio ruožą atšaukus dėl itin prastų oro sąlygų, viso pasaulio žiūrovų ir ralio dalyvių džiaugsmui Dakaro ralis galiausiai startavo sausio 4-ąją.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Gedmanto Kropio nuotr.

„Tai buvo turbūt pirmasis Dakaro greičio ruožas, kuriame neturėjau jokių techninių problemų – „Overdrive“ veikė be priekaištų ir tai leido mums išlaikyti stabilų rezultatą. Svarbiausias tikslas šiandien buvo aplenkti kuo daugiau lėčiau važiuojančių sportininkų, taigi lenkimo manevrų darėme tikrai daug, o vieno iš jų metu šiek tiek apgadinome automobilį užkliudę ūkininko tvorą“, – pasakojo Antanas.

„Šiame etape buvo daug purvo, kalnų ir duobių. Tai buvo pirmas tikras technikos ir dalyvių išbandymas, o mums su tokiu patikimu automobiliu šiandien važiuoti buvo tikras malonumas.“

Antradienį lenktynininkų Dakare laukia daugiau nei 600 kilometrų ilgio etapas, iš kurių 314 – greičio ruožais. Ekipažai turės išlaikyti maksimalią koncentraciją, nes trasa drieksis serpentinais bei klastingais kalnų keliukais. Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas trečiajame etape startuos iš šiandien pasiektos 43 pozicijos. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos