Antanas Juknevičius apgadino automobilį: tokį greičio ruožą, kokį įveikėme, matėme tik Afrikoje

Septintajame greičio ruožo įveikęs sunkvežimių keliamus dulkių debesis ir paliktas provėžas, „Kreda“ ekipažas aštuntajame greičio ruože startavo už jų. Priekyje laukė tik automobiliai, smėlis ir Saudo Arabijos akmenys. Tačiau nei jie, nei nulūžęs priekinis bamperis „Kreda“ komandos tempo nestabdė ir nesutrukdė pasiekti aštuntojo greičio ruožo finišo.
A.Juknevičiaus automobilis po finišo
Lietuviai Dakaro SS7 greičio ruožo finiše, apgadintas Antano Juknevičiaus automobilis

Laukė akmenų jūra

Sausio 10-ąją vykusiame aštuntajame greičio ruože Dakaro dalyviams teko įveikti 395 kilometrus važiuojant iš Al Dawadimi į Wadi Ad Dawasir. Tačiau iki vietos, kur buvo nubrėžta aštuntojo greičio ruožo starto linija, dar reikėjo nuvažiuoti 165 km bendrojo naudojimo keliais.

Aštuntojo greičio ruožo trasos profilis atrodė taip – 46 proc. žvyro, 30 proc. smėlio ir 24 proc. kopų. Dakaro dalyviams teko įveikti 200 kilometrų ypač klaidingų, smėliu apipustytų slėnių – išdžiūvusių upių vagų, kertančių aukščiausių kopų grandines.

VIDEO: Antano Juknevičiaus ir Didzio Zarinio video komentaras pasiekus aštuntojo greičio ruožo finišą

Po jų – Saudo Arabijos akmenimis nusėtas atkarpas. Jos, lenktynininko Antano Juknevičiaus nuomone, buvo rimčiausias dienos iššūkis, nes Dakaro milžinais tituluojami sunkvežimiai startavo už „Kreda“ komandos ekipažo.

„Greičio ruože bus labai daug akmenų, tiksliausias apibūdinimas būtų – akmuo ant akmens. Bet svarbu tai, kad priešingai nei vakar, tai šiandien visi sunkvežimiai yra už mūsų. Tai tikrai tempas bus greitesnis“, – prieš išvažiuodamas iš bivako sakė „Kreda“ komandos lyderis Antanas Juknevičius.

Lūžęs bamperis tempo nestabdė

Aštuntajame greičio ruože „Kreda“ ekipažas startavo iš 40-osios pozicijos ir sportiniu režimu rinko vieną kelio tašką po kito, kol galiausiai pasiekė finišą, preliminariai 37-oje vietoje. To padaryti nesutrukdė ir nulūžęs priekinis bamperis.

Trasoje praleidę beveik 5 valandas ir pasiekę finišą, lenktynininkai dar turėjo įveikti 269 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako Wadi Ad Dawasir. Iš šio miesto Dakaro dalyviai rytoj pajudės į devintąjį greičio ruožą.

„Šiandien buvo geras, dakarinis greičio ruožas – tikrai vertas didžiausių pagyrų. Kažką panašaus matėm tik Afrikoje, todėl dabar galima pasakyti – mes tikrai dalyvaujame Dakare. Šiandien pūtėm su vėjeliu.

Esam labai laimingi, niekas negedo, nulūžo tik priekinis bamperis. Bet tų dalių mes turim, grįžę į bivaką pasikeisim ir viskas bus gerai“, – po finišo sakė A.Juknevičius.

Kas laukia devintajame greičio ruože?

Sausio 11-ąją Dakare vyks devintasis greičio ruožas. Jame Dakaro dalyviai turės įveikti 287 kilometrus, važiuojant kilpos formos trasa aplink Wadi Ad Dawasir.

Organizatoriai žada, kad šiame greičio ruože ir pilotui, ir šturmanui teks laikytis kiek kitokios taktikos nei iki šiol. Kodėl? Nes trasoje bus gerokai mažiau smėlio nei iki šiol, daugiau kalnuotų vietovių ir plačių, per kanjonus vingiuojančių sekcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis