„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2015 01 07 /15:12

Antanas Juknevičius: „Trečias etapas – labai greitas ir techniškas. Tikras dakarinis“

Antanas Juknevičius nusiėmė smėlėtą šalmą ir smagiai nusijuokė. Už jo nugaros liko ne vienas varžovas, nors trečiajame greičio ruože ir nesisekė lėkti taip greitai, kaip norėjosi: stabdė ir aštrūs trasos akmenys, ir nesusipratėliai priešininkai.
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba / Tomo Tumalovičiaus nuotr.

„Bet viskas gerai – Dakare taip dažnai būna“, – likimo nekeikė lietuvis.

A.Juknevičius ir Edvardas Duoba „Mebar“ prototipu Dakaro ralio trečiajame greičio ruože išdžiūvusios upės vaga lėkė greitai ir vieną po kito lenkė priešininkus, tačiau juos keliolikai minučių sustabdė dukart prakiurusi padanga, o prieš pat finišą – ir varžovai.

„10 kilometrų iki finišo pavijome lėčiau važiuojančius, tačiau niekaip negalėjome aplenkti – rijome jų dulkes. Prasilenkti realiai nėra kaip – lėčiau važiuojantys turi trauktis iš kelio. Mes ir signalizavom, ir kitaip stengėmės jiems parodyti, kad pasitrauktų, o jie  niekaip to nedarė. Svarbiausia, kad tokie dalykai muša ir mūsų tempą. Bet nieko nepadarysi – visi važiuojantys Dakare nori būti priekyje, kad niekas netrukdytų“, – sakė A.Juknevičius.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba

Dakaro ralio naujokas E.Duoba po beveik bemiegės nakties ir itin sunkaus antrojo greičio ruožo pirmadienį, po trečiojo etapo vėl šypsojosi. Balti dantys švietė murziname veide, tačiau maratono debiutantui svarbiausia buvo, kad jų „Mebar“ pasiekė finišą.

Antradienio rytą startavę 86-ti, vakar A.Juknevičius ir E.Duoba už nugaros paliko 20-imt varžovų. Jei ne prakiurusios padangos, būtų palikę dar daugiau, nes tarpiniame finiše jau buvo beveik pasiekę 50-tuką.

Klastingoje ir sunkioje trasoje jų „Mebar“ skriejo greitai, o A.Juknevičius beveik nedarė klaidų. Dabar išdžiūvusios pavasarinės upės išgraužose automobilis galėjo tiesiog prasmegti, jo ratai daužėsi į slenksčius ir aštrius akmenis.

„Jei ne tie du sugadinti ratai, sakyčiau, kad mums sekėsi labai gerai. Juos keisdami sugaišome laiko. Tačiau ruožas man patiko, nes buvo greitas ir techniškas. Toks tikras dakarinis“, – sakė A.Juknevičius.

VIDEO: A.Juknevičius ir E.Duoba apie trečią GR

„Žalvario“ komandos mechanikai Juozas Čibiras ir Stasys Greičiūnas per kelias nakties valandas išsprendė problemas, dėl kurių „Mebar“ antrajame greičio ruože buvo įstrigęs kopoje: sutvarkė sankabą ir stabdžius. 

Tačiau dėl to, kad labai skubėjo – likus valandai iki naujo starto automobilis dar buvo pakabintas ant kėbulo atramų – mechanikai nespėjo sutvarkyti kai kurių smulkmenų. Jos liko antradienio popietei – po trečiojo greičio ruožo A.Juknevičius ir E.Duoba į stovyklą grįžo gana anksti. Dėl to daugiau poilsio turėjo ir patys lenktynininkai, ir jų mechanikai.

Trečiadienį bus ilga diena: iš pradžių laukia sienos į Čilę kirtimas, paskui – dar 315 km jau šios šalies bekelėmis. Finišuos Dakaro dalyviai naujoje stovykloje Kopjapo mieste.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs