„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Antanas Juknevičius po šeštojo ruožo: „Pusę dienos pramiegojau, o kitą pusę jau gerai važiavau“

„Tai ką, pusę Dakaro įveikta“, – dalijosi mintimis lenktynininkas, vos tik kirtęs šeštojo greičio ruožo finišo liniją. Atsukime laikrodžio rodyklę atgal ir pasižiūrėkime į tai, kas šiandien laukė lenktynininkų, rašoma pranešime.

Prie greičio ruožo starto – linijos Dakaro technikos popuri

Penktajame greičio ruože užfiksavęs geriausią 2021-ųjų metų rezultatą, KREDA ekipažas kirto finišo liniją 23-oje vietoje. 100 kilometrų sutrumpinę Dakaro pusiaukelę vainikuojantį šeštąjį greičio ruožą, organizatoriai nusprendė sumaišties įnešti jau įprastu siurprizu tampančiu veiksmu. Trijų skirtingų Dakaro klasių startų laikai vėl buvo sumaišyti ir baltame popieriaus lape surašyti į vieną eilę, kurią Dakaro tėvai turėtų pakrikštyti Mėsmalės vardu.

Startavusio iš 43-osios vietos, lenktynininkų dueto priekyje rikiavosi 17 sunkvežimių, lengvųjų prototipų ir SSV motobagių. Daugiau nei pusė iš lėtesnės, priekyje važiavusios technikos, sudarė Dakaro gigantais laikomi sunkvežimiai.

Ekipažas turėjo „apsišarvuoti“ kantrybe ir labai kantriai laukti tinkamo momento, stumdantis dėl vietos transporto priemonių popuri trasos trajektorijoje ir neturint pakankamai erdvės lenkimui. Per tą išganingo, tinkamo momento lenkimui, laukimą automobilių kokpituose sėdinčių lenktynininkų organizmams teko apdoroti ne vieną kilogramą dulkių ir važiuoti lėčiau savo galimybių ribos.

Remiantis pačių porininkų išsakyta mintimi „Kuo sunkiau, tuo mums geriau“, galime drąsiai teigti, kad su organizatorių paruoštais iššūkiais buvo susidorota. Dakaro pankų duetas kilo pozicijomis aukštyn ir praleidę trasoje 4 valandas ir 21 minutes, 16:01 Lietuvos laiku ekipažas pasiekė šeštojo greičio ruožo finišą, preliminariai 22-oje vietoje.

Kaip dieną vertina KREDA ekipažas?

„Antanas kažko labai lėtai važiuoja. Juokauju, aišku. Viskas šiandien labai sklandžiai, jokių kliurkų“, – pradėjo pasakoti iki ausų įsišiepęs komandos šturmanas Darius Vaičiulis.

„Pusę dienos pramiegojau, o kitą pusę jau gerai važiavau, bet viskas labai normaliai. Vežėmės su savim per daug kuro – 100 litrų papildomai, kurių nereikėjo dėl tos atšauktos greičio ruožo atkarpos. Sunkiai važiavo automobilis. Tas smėlis tokia pekla čia, rakino visus ratus, bet yra kaip yra, svarbiausia – finiše“, – sakė trumpą dienos apžvalgą pateikęs lenktynininkas Antanas Juknevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs