Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antrąją Fenikso ralio dieną „CFMOTO Racing Team“ duetas iš keturračių išspaudė viską

Antrąją Fenikso ralio dieną dalyviams organizatoriai paruošė beveik 200 kilometrų atkarpą, padalintą į du greičio ruožus. Šįkart distancija pasižymėjo itin dideliu vidutiniu greičiu. Kai kuriose vietose „CFMOTO Factory Racing Team“ keturratininkai maksimaliu tempu važiavo ištisus kilometrus, rašoma komandos pranešime, rašoma pranešime.
Antroji Fenikso ralio diena
Antroji Fenikso ralio diena / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Greičio fiesta dykumoje

Pirmasis šios dienos greičio ruožas nuo bivako buvo nutolęs per 30 kilometrų, tad įveikę pervažiavimo distanciją „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos nariai užsuko į degalų pylimo zoną ir prieš startą bakus pripildė sklidinai. Netrukus jie pajudėjo į pirmąją, daugiau nei šimto kilometrų ilgio lenktynių distanciją.

Antrąją Fenikso ralio dieną organizatoriai dalyviams nepašykštėjo itin greitų atkarpų. Kai kurias iš jų „CFMOTO Factory Racing Team“ atstovai Antanas Kanopkinas ir Adomas Gančierius įveikė maksimaliai išnaudodami keturračių galimybes. Lenktynininkai dykuma skriejo net 110 km/val. greičiu. Tokiu greičiu lekiant buvo privaloma išlaikyti budrumą, mat kai kur susiformavę smėlio kauburiai galėjo greitai pakeisti visą lenktynių eigą į blogąją pusę.

„Patiko man šitas greičio ruožas. Buvo ir kopų ir labai greitų atkarpų. Teko pasivyti kelis varžovus, bet vėliau jie nusuko vienur, o aš nusukau kitur. Nepaėmiau vieno taško, tai teko grįžti. Antroji dienos dalis tai turbūt buvo apskritai greičiausia, kokią esu važiavęs. 73 kilometrai ir praktiškai visur – „gazas-dugnas“. Ypač sudėtinga, kai bagiai prisiveja ir lenkia, kurį laiką važiuoji visiškose dulkėse“, – sakė Antanas Kanopkinas, šią dieną baigęs preliminarioje penktoje pozicijoje.

Rado nuo keturračio kritusį varžovą

Preliminariai trečią rezultatą ATV įskaitoje šiandien pademonstravo Adomas Gančierius. Jis antrino Antanui Kanopkinui dėl beprotiško maksimalaus greičio ir tvirtino, kad trasoje matė ir incidentų. Keturračio nesuvaldė vienas iš Lenkijos atstovų, kuris itin greitoje atkarpoje krito nuo smėlio liežuvio į orą švystelėto keturračio.

„Pirma atkarpa greita, su lengvomis kopomis. Toks „Baja“ tipo greičio ruožas, bet jame tikrai nepavargau. Neatsigėriau nė gurkšnio vandens. Antra atkarpa dar greitesnė. Vien tiesiosios, akmenys, staigūs krypties pasikeitimai. Vieną klaidą padariau, sugaišau gal kokią minutę. Vėliau vienas varžovas iš Lenkijos stovėjo šalia trasos, jis ten virto. Jis man parodė, kad jam viskas gerai, kad pagalbos nereikia, todėl nestojau. Po to dar vieną varžovą buvo labai sunku aplenkti. Sėdėjau jam ant galo ilgą laiką, signalizavau per saugos sistemą, bet jis manęs vis nenorėjo praleisti. Bet paskui radau vietos ir dėjau pro šoną“, – kalbėjo Adomas Gančierius.

Adomas Gančierius ir Antanas Kanopkinas pasidžiaugė, kad į antrosios dienos finišą grįžo išsaugoję techniką, tad mechanikams artimiausia naktis nebus bemiegė. „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračiams reikės atlikti tik visus einamuosius patikrinimo darbus ir komanda bus pasiruošusi trečiai lenktynių dienai.

Joje organizatoriai numatė net 260 kilometrų, kurie vėl bus padalinti į du greičio ruožus. Fenikso ralio rengėjai žada, kad ši diena taip pat pasižymės kietu gruntu, ilgomis tiesiosiomis bei itin dideliu greičiu, bet čia bus paruošta ir navigacinių perliukų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento