Taip atrodė apdovanojimų podiumas:
Sekmadienio lenktynių vaizdo įrašas:
„RD Signs Šiauliai“ – vienintelė Lietuvos komanda, atvykusi į Monzą. Nes kitos šios serijos dalyvės – „Juta“ ir „Porsche Baltic“ dalyvauja ADAC GT Masters ir Baltijos čempionatuose.
Naujausi įvykiai – straipsnio viršuje.
Lenktynių eiga sekmadienį
Finišas. Komanda pademonstravo charakterį ir sekmadienį per likusias lenktynių 5,5 valandos pademonstravo 6-tą rezultatą bendroje įskaitoje. O klasėje GTX – užtikrinta pirmoji vieta. Tačiau pamiršti sproginėjančias padangas – nebus lengva. Jos sugadino daug nervų.
Iki finišo likus pusvalandžiui RD Signs komanda savo pozicijoje sunkiai pavejama. Organizatoriai netgi paskubėjo suskaičiuoti čempionato taškus. GTX pogrupyje šiauliečiai – vienvaldžiai lyderiai!
Likus 45 min. RD Signs užtikrintai pirmauja GTX klasėje, nuo artimiausių varžovų atsiplėšę 15 ratų. bendroje 26 komandų įskaitoje šiauliečiai – 16-ti.
Likus 1 val. 16 min. Audrių Butkevičių, stabiliai išsilaikiusį pirmoje GTX klasės pozicijoje, pakeitė legionierius Nicola Michelon.
Įdomu tai, kad RD Signs jau antrą dieną iš eilės lenkia F1 legendos Rubenso Barrichello atstovaujamą komandą, pilotuojančią Porsche 911 GT3 Cup (992) – Q1 Trackracing.
Likus 2.05 val. Varžovų 9und11 Racing komandos „Porsche“ Nr. 719 stoja remontui boksuose. Tai reiškia, kad A.Butkevičius gali vėl iškopti į pirmą vietą GTX.
Likus 2.25 val. vairą perima Audrius Butkevičius. Pasikeitimo ir degalų pylimo metu vokiečiai vėl aplenkė lietuvius. Bet viskas RD Signs pilotų rankose.
Likus 2.38 val. Paulius Paškevičius pavijo ir aplenkė 9und11 Racing komandos „Porsche“ Nr. 719. Be to, vokiečiai dar gavo 30 sek. baudos už degalų pylimo taisyklių pažeidimus. Tad lietuviai kol kas – PIRMI GTX klasėj.
Likus 4 val. CODE60 po komandos VORTEX incidento. Nicola stoja poilsio, jį prie vairo keičia Paulius. Štai kaip atrodo iš anksto neplanuotas kelių komandų sustojimas:
Likus 4,5 val. Akivaizdu, kad kažkas negerai su padangomis. Jos sproginėja ir 992 klasės dalyviams, ir RD Signs „Lamborghini“. Nicola priverstas stoti boksuose (o prieš tai degalinėje) nevažiavęs nė pusės savo pamainos. Padangų kordai nelaiko, bet Lietuvos komandos narių nuotaikos – kovinės. Tačiau skirtumas nuo pirmos vietos GTX klasėje išaugo iki 3 ratų...
Likus 5,5 val. RD Signs „Lamborghini“ sekmadienį pirmasis sėdo pilotuoti italas Nicola Michelon. Komanda, gavusi baudą (žiūr. filmuotą reportažą N-14), starto metu bendroje įskaitoje buvo 19/26, o GTX divizione – 2/3. GTX klasėje lietuviams reikia pavyti ir aplenkti 9und11 Racing komandos „Porsche“ Nr. 719.
Ryškusis šiauliečių „Lamborghini“ turi visus šansus pakovoti dėl pirmosios vietos GTX divizione (kiti, gausiausi pogrupiai – GT3 ir 992). Tačiau koją jau treniruočių metu pakišo be aiškios priežasties sproginėjančios padangos. Plačiau apie tai – susijusiose naujienose.
Tačiau svarbiausia naujiena – prieš pat tarpinį šeštadienio lenktynių finišą (važiavus 6,5 iš 12 val.) sugedęs starteris. Kodėl komanda pasirinko 5 ratų baudą ir parstūmė LAMBO nakčiai į garažą, užuot palikusi uždarame parke?
Starto situacija sekmadienio rytą: