Antrąją vietą užima Sergejaus Kraveco ir Staso Pelenskio duetas su „Mitsubishi Lancer Evo X“, nuo penktadienio laimėtojų atsiliekantys 19,20 sekundės. Trečioje vietoje – Ramūnas Fetingis su Agne Lauciuviene ir „Opel Corsa OPC“ nuo pirmosios pozicijos atitolę per 20,70 sekundės. Ketvirtieji ‒ Evaldas Tylas ir Karolis Tuinyla, penktoje vietoje ‒ Kęstučio Taškūno ir Andrejaus Savčenkos ekipažas.
Daugkartinis ralio nugalėtojas vakar pirmuoju numeriu startavęs lenktynėse, „Lexus Toyota Dream Team“ atstovaujantis Dainius Leonavičius su šturmanu Adomu Šablevičiumi, vairuojantys „Toyota GT86“, liko 10-oje vietoje, o Renaldo Gabarto bei Vinco Gerdžiūno ekipažas ‒ viena pozicija aukščiau.
Šeštadienį „Press ralio“ dalyviai varžosi trijose trasose Estijoje. Antrosios dienos greičio ruožų išbandymai prasidėjo „Joulumae“ trasoje, kurioje vykstančio greičio ruožo pavadinimas „Iron Balls“ leidžia suprasti, kad lengva nebus.
„Vakar bandėme daryti stenogramą, pasižymėti sudėtingiausias trasos vietas, bet ten viskas atrodo pavojinga ir prisirašėme per daug informacijos, kurią po to sunku suspėti perskaityti. Iš principo, pravažiuoti greičiau, visiškai koviniu režimu, kuris bus vakare, įmanoma, bet nemanau, kad daug pasigerinsiu laiką – jeigu pavyks kur nors nukirpti bent 10 sekundžių, bus stebuklingai gerai, ‒ po greičio ruožo kalbėjo Renaldas Gabartas, vairuojantis „VW Golf GTI“. ‒ Šiandien bus visiškos arklių lenktynės, pranašumą turės automobiliai galingais varikliais, kitas koziris ‒ geros padangos, kurias turime. Vakar padarėme vieną šiurkščią, maždaug pusės minutės vertės klaidą, taigi šiandien bandysime atsigriebti.“
Šeštadienį pirmieji greičio ruožų starto liniją kertantys V.Pauliukonis ir A.Gulbinas pritaria, kad antrąją dieną pasireikšti galės ne kiek manevringi, kiek greiti automobiliai.
„Diena pritaikyta greitoms ir ištvermingoms mašinoms, galutinį rezultatą lems tai, kiek automobiliai atlaikys, ‒ kalbėjo ekipažo šturmanas. ‒ Arklių mes neturime daug, tai pakankamai standartinis automobilis, tačiau turi kitus privalumus, reikalingus asfalto trasoje. Manau, jau įrodėme, kad „Subaru“ yra konkurencingas, palikdami galingesnius automobilius už savęs.“
Po „Auto24ring“ trasoje įveiktų dviejų itin greitų ir ištvermės reikalaujančių greičio ruožų lenktynių dalyviai vėl grįš į „Iron Balls“ trasą, kurioje vyks paskutinis šiemetinio ralio etapas.