Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja

Įprasta ralio procedūra – regrupingas (t. y. rokiruotė, kai greičiausi ekipažai pastatomi rikiuotės priekyje), ralyje „Žemaitija – 2015“ padidino intrigą: šeštadienio ryte pirmuosius tris greičio ruožus laimėjo sportininkai, išvakarėse neturėję jokių „priešnuodžių“ pasiutusiam Martyno Samsono tempui.

J.Vorobjovso šturmanas Andris Malnieks savo ruožtu teigė, kad palaikomu tempu ir užimama trečia vieta bendroje įskaitoje esantys visiškai patenkinti. Pakilti aukščiau sutrukdė tik pačių padarytos nedidelės klaidelės. Tuo tarpu Giedrius Notkus, antrąją lenktynių dieną smuktelėjęs į 4-ąją vietą buvo kiek lėtesnis.

„Trūko poilsio, padariau keletą klaidų ir tai atsispindo rezultate. Gerai yra tik tai, kad visi automobilio agregatai veikia nepriekaištingai“, – sakė G. Notkus.

Itin aštri kova vyksta 5-ojoje ralio įskaitoje, kurioje sportininkai varžosi „BMW M3“ automobiliais. Lyderiai Paulius Nanartavičius  ir Karolis Raišys važiuoja beveik identišku tempu, vienas kitą lenkdami ne daugiau kaip dviem sekundėm. Šiems vyrukams ant kulnų lipa trečią poziciją BMW įskaitoje užimantis Egidijus Valeiša (po 6 greičio ruožų jie atsilieka mažiau nei 8 sekundėm). Iš mūšio dėl „Žemaitijos ralio“ trofėjų pasitraukė Saulius Trapuila – subyrėjo jų  automobilio reduktorius.

Dariaus Kibirkščio nuotr./Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja
Dariaus Kibirkščio nuotr./Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja.

„Šiandien varžybos klostosi fantastiškai. Jaučiuosi tarsi būčiau kažkokioje alternatyvioje realybėje – greičio ruožai idealūs, tempas didžiulis ir kai viskas pavyksta, apima euforija“, – švytėjo K. Raišys.

Panašiomis nuotaikomis gyveno sportininkai, lenktyniaujantys priekiniais ratais varomais automobiliais. Lyderio pozicijoje užtikrintai važiuoja Mantvydas Repšys, užimantis 11 vietą bendroje įskaitoje. Ričardas Baubinas su „Honda Civic Type-R“ , įpusėjus lenktynėms Joną Pipirą su „Škoda Fabia R2“ lenkė viso labo 8 sekundėm.

Kova labai smagi – intriga didžiulė.

„Kova labai smagi – intriga didžiulė. Mes su J. Pipiru į kai kurių GR finišą „atvežam“ praktiškai tokius pat laikus, nors mūsų mašinos variklio darbinis tūris yra 2 litrai, o „Škoda Fabia R2“ – 1.6 l. T. y. akivaizdu, kad gamykliniai sportiniai automobiliai yra gerokai pažangesnis už „namudinius“ sprendimus. Be to, Jonas iš tiesų meistriškai vairuoja“, – varžovą gyrė R.Baubinas.

Dariaus Kibirkščio nuotr./Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja
Dariaus Kibirkščio nuotr./Antrąją ralio „Žemaitija – 2015“ dieną – kova aštrėja.

Iš lenktynių dėl avarijų ir gedimų pasitraukė R.Kavaliauskas, apvertęs automobilį po 5 GR finišo. Trasoje netilpo ir Manto Morkio „Renault Clio“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų