Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Antrąją „Rally Albania“ dieną – greičio festivalis kalnuose

Antrąją „Rally Albania“ dieną varžybų organizatoriai dalyviams pateikė 180 km maršrutą. Dar 70 km jiems reikėjo įveikti pervažiavimuose. Lietuvos atstovams čia sekėsi įvairiai – vieni išvengė didesnių problemų, kiti priversti remontuoti techniką ar kęsti kūno skausmus, rašoma pranešime.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Šiose varžybose lenktyniaujanti Lietuvos komanda „CFMOTO Factory Racing Team“ antrąją dieną apibudino kaip labai greitą, o didelis greitis reikalavo ir maksimalios koncentracijos.

Komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas teigė, kad šįkart jam pavyko demonstruoti greitą tempą, tačiau pasitaikė viena ar kita navigacinė klaida, sudeginusi brangias minutes.

„Šiandienos greičio ruožai buvo visiškai kitokie nei vakar. Jei vakar turėjome tokį Enduro stilių, tai šiandien viskas labiau panašu į ralines trasas. Apie save galiu pasakyti, kad važiuoti greitai moku, dabar teliko išmokti greitai naviguoti.

Diena labai patiko. Buvo pavojinga. Daug adrenalino suteikė važiavimas palei aukštus skardžius“, – sakė keturratininkas Antanas Kanopkinas.

Ne visai pagal planą diena klostėsi Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės duetui, kurie lenktyniauja motobagiu. Nors duetas iš pradžių demonstravo gerą tempą ir lenkė varžovus, vėliau juos pristabdė po smūgio prarastas ratų suvedimas.

„Pirmą dienos dalį įveikėme sėkmingai, be didesnių navigacinių klaidų. Tempas buvo geras, reljefas puikus. Tačiau aplenkiant vieną mašiną stuktelėjome ratą ir išmušėme suvedimą. Buvo sudėtingiau vytis varžovus, teko važiuoti ir dulkėse. Turėjome būti atsargūs, kad galėtume pasiekti finišą“, – kalbėjo Audronė Kanopkinienė.

Tačiau didžiausias „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos nuostolis šiandien – žmogiškieji resursai. Keturratininkas Adomas Gančierius per incidentą susižeidė ranką. Pats pilotas tikina dar nežinantis, kokio rimtumo gali būti trauma, tačiau skausmus jis jaučia.

„Pirmas greičio ruožas taip patiko, kad net ir į kalnus pasidairyti spėjau. Navigacinių klaidų nepadariau. Antrame ruože daug greitų atkarpų, tikras ralio ruožas. Ir tada šiek tiek nukreipiau akis nuo kelio pažiūrėti į kelio knygą ir pakėlęs galvą pamačiau besibaigiantį kelią. Trenkiausi į betoninį bortą ir nulėkiau į griovį. Sulanksčiau šakę, turbūt susižeidžiau ranką. Dar nežinau ar stipriai, bet skauda“, – kalbėjo Adomas Gančierius.

Antradienį „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos lauks dar viena varžybų diena. Čia greičio ruožuose teks įveikti 260 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos