Antrasis Dakaro ralio greičio ruožas: kokie iššūkiai laukia dalyvių ir kada startuos lietuviai?

Sekmadienį Dakaro ralio dalyvių laukia antrasis iš dvylikos greičio ruožų, numatytų 2024-ųjų metų Dakaro ralyje. Kviečiame susipažinti su šio greičio ruožo charakteristika ir Lietuvos komandų starto laikais.
2 Etapas
Antrasis etapas

Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje

Antrasis greičio ruožas (Al Henakiyah – Al Duwadimi)

Greičio ruožo ilgis – 462 kilometrai, o kartu su pervažiavimais iki starto bei po finišo iki rytojaus bivako dalyviai turės įveikti net 654 kilometrus.

Organizatoriai trasos dangos sudėtį procentais apibūdina taip: 10 proc. asfalto, 77 proc. žvyro/purvo danga, 4 proc. sudarys smėlis, 8 proc. kopų ir tik 1 procentas akmenų. Tiesa, su akmenų ir uolienų dangos procentais organizatoriai dažnai pasikuklina, nors išties trasoje jų būna gerokai daugiau nei žadama pristatant trasą.

Šį ruožą D.Castera apibūdino kaip labai greitą. Tad neatsitiktinai jis ilgesnis. Tačiau ir sunkesnis. Bus greitų posūkių ir galimybių apvirsti smėlynuose.

Antrasis greičio ruožas
Antrasis greičio ruožas

Kada startuos Lietuvos atstovai?

Laisvydas Kancius – 7 val. 31 min.

Modestas Siliūnas – 7 val. 36 min.

Antanas Kanopkinas – 7 val. 38 min.

Vaidotas Žala/Paulo Fiuza – 8 val. 34 min.

Benediktas Vanagas/Kuldar Sikk – 8 val. 50 min.

Vaidotas Paškevičius/Albert Veliamovič/Gytis Gaspariūnas – 9 val. 45 min. 30 sek.

Vladas Jurkevičius/Aisvydas Paliukėnas – 9 val. 50 min.

Rokas Baciuška/Oriol Montijano – 10 val. 00 min.

Gintas Petrus/Jose Marques – 10 val. 1 min. 30 sek.

Emilija Gelažninkienė/Arūnas Gelažninkas – 10 val. 51 min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis