Rezultatai ir transliacijos įrašas:
O taip atrodė podiumas:
Apibendrinant šias 12 val. lenktynes, galima sakyti, kad lietuviai Europos endurance žemėlapyje atrodo tikrai ryškiai. Nors „Juta racing“ formavimo rato metu ir gavo smūgį į ratlankį, tai nesutrukdė komandai lipti ant kulnų lyderiams. Juolab, kad komandoje debiutavo Eimantas Navikauskas, kuris kaupia patirtį tokio lygio lenktynėse.
„RD Signs“ pagal savo galimybes balansavo tarp P6 ir P9, bet koją pakišo gedimas. Iki to laiko šiauliečiai lenkė „Leipert motorsport“ Lambo, kurio prieš metus dar nepavydavo.
„GSR Motorsport“ komanda stengėsi neprarasti geros nuotaikos, nors turėjo keisti guolį, vėliau pakabos tvirtinimą, pusašį... Bet važiavo greitai, agresyviai. Ir, jei būtų nusišypsojusi sėkmė, juos galėjome matyti gal net ant TCR klasės podiumo.
Turnyrinė lentelė po Vokietijos etapo.
Lenktynių eiga
FINIŠAS. „Juta racing“ bendroje įskaitoje – trečia. Tai, istorinis pasiekimas, nė viena mūsų šalies komanda nėra užėmusi tokios aukštos vietos šioje serijoje. „RD Signs“ GTX klasėje išsaugojo trečią vietą. GSR finišavo P21 bendroje įskaitoje ir tikisi Fortūnos kitose lenktynėse.
Penktąją valandą iš lenktynių priversta trauktis „RD Signs“ komanda. Priežastis – pavarų dėžės gedimas. Komanda nusprendė pasaugoti automobilį ir su neefektyviai veikiančia pavara nevažiuoti. Primename, iki šios akimirkos šiauliečių „Lambo“ pirmavo GTX klasėje. Kadangi klasėje buvo 5 automobiliai, o vienas pasitraukė iš kovos vakar, greičiausiai šiauliečiai užims trečią vietą, nes P4 esanti „Vortex“ jų jau nebeaplenks per likusį laiką.
Ketvirtąją valandą GSR komandos GOLF vairavęs Rokas Kvedaras starto-finišo tiesiojoje pamatė kylančius dūmus iš galinės dalies. Teko sukti į boksus – lūžo pakabos varžtas.
Bet tuo nesėkmės nesibaigė. Netrukus Roko vairuojamą automobilį partempė techninis automobilis.
Rezultatai, jei ne GOLF gedimai, tikrai būtų geri. „Juta“ bendroje įskaitoje – P3, „RD Signs“ – P9. Abi komandos pirmauja savo klasėse. GSR komanda šį kartą lenktyniauja daugiau savo malonumui, nes podiumo, kaip įvyko prieš mėnesį Spa trasoje, TCR klasėje tikrai jau nebeiškovos.
Pirmoji valanda labai netikėtai prasidėjo „Juta Racing“ pilotui Jonui Gelžiniui – vienas varžovas dar formavimo rato metu įvažiavo į galinį ratlankį ir jį sulankstė. Todėl Jono važiavimo sąlygos buvo nepavydėtinos. Išsamiau – reportaže:
Šeštadienio lenktynių dalies rezultatai
Šeštadienio lenktynių dalies pabaigoje visos Lietuvos komandos stojo pilti degalų, keitė padangas naujomis, taigi sekmadienį startavo pasiruošusios ilgoms vairuotojų pamainoms („stintams“).
Tačiau šią strategiją galėjo niekais paversti pirmąjį pusvalandį (kol dar nėra reikalo pilti degalų) galimos avarijos, kurių metu skelbiamas KODAS60 (virtualus saugos automobilis).
Šeštadienį tarpinį finišą (po minėtų stojimų boksuose) „Juta“ kirto būdama P3, „RD Signs“ P10, o GSR – P22. Tačiau komandos varžosi ne tik bendroje įskaitoje, bet ir savo klasėse – GT3, GTX ir TCR.
Tokie komandų komentarai pasiekus tarpinį finišą:
Priminsime, kokios komandos ir pilotai atstovauja Lietuvai:
„Šiauliai RD Signs“ Lamborghini (GTX klasė): Audrius Butkevičius, Paulius Paškevičius, Nicola Michelon.
„Juta Racing“ Audi R8 LMS GT3EVOI: Jonas Gelžinis, Eimantas Navikauskas ir Julius Adomavičius.
„GSR Motorsport“ – VW Golf GTI TCR – Ernesta Globytė, Mindaugas Liatukas, Rokas Kvedaras.
Plačiau apie klases, kuriose varžosi lietuviai, skaitykite čia.
Hockenheim 12h lenktynių dalyvių sąrašas, spauskite čia
Hockenheim 12h lenktynių rezultatai tiesiogiai (tik lenktynių metu), spauskite čia.
Hockenheim 12h lenktynių transliacija YouTube kanale, spauskite čia.