„Motorider Racing Team“ ekipa, užsibrėžusi išbandyti „CFMOTO“ gamintojo techniką maksimaliu krūviu, šią dieną baigė be didesnių problemų.
Nors mechanikai vėl turės šiek tiek darbo tiek prie Adomo Gančieriaus keturračio „CFMOTO CFORCE 1000“, tiek prie Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino motobagio „CFMOTO ZFORCE 1000“, kritinių gedimų ekipos nariai išvengė.
Kad greičio ruožas buvo itin negailestingas technikai bylojo ir tai, kad iš trasos vadinamoji „šluota“ išgabeno ne vieną sulūžusį automobilį ar bagį.
Šturmanas Antanas Kanopkinas po greičio ruožo finišo pasakojo, kad diena buvo itin greita. Ekipažas gana dažnai pasiekdavo maksimalų bagio greitį, mat trasa pasižymėjo ilgomis tiesiomis atkarpomis.
Toks tempas išprovokavo ir kelis triukus trasoje, tačiau nusleidimai baigėsi sėkmingai. Tiesa, vienu metu važiuoti greitai trukdė dulkėtoje atkarpoje užklupęs lietus, gerokai sumažinęs matomumą.
„Pačioje pradžioje, nuvažiavus vos kelis kilometrus visa dalyvių kolona buvo sustabdyta, nes įvyko kažkoks incidentas. Matėme apdaužytą bagį, automobilį krūmuose. Sunku pasakyti, kas ten įvyko, bet buvo atvažiavę ir medikai. Po kurio laiko visi pajudėjome ir ta susidariusi kolona iškart „nupjovė grybą“. Mes irgi. Paskui išsisklaidėme, likome trise – mes, „Can Am“ ir „Toyota“.
Važiavosi idealiai. Buvo daug pavojingų, bet nežymėtų vietų. Ėjome oru, padarėme tris „žvakes“. Dvi buvo jau tokios ant ribos, įskaitinės. Aš tikrai nesitikėjau, kad mūsų technika atlaiko tokius važiavimus. Tikrai labai stipri diena.
Be to, vienu metu pradėjo lyti ir tos dulkės, susimaišiusios su lietumi, greit užlipdė akinius. Vos tik nusiplėšdavau plėvelę nuo akinių, tuoj vėl užklijuodavo purvo sluoksniu. Buvo sudėtinga taip važiuoti, bet nenorėjome paleisti kolonos“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Keturratininkas Adomas Gančierius pasakojo, kad jam ši diena pradėjo be didesnių klaidų, o tokio pobūdžio trasa su daug smėlio ir ilgų atkarpų per miškų kvartalines linijas priminė lietuviškas varžybas.
Tiesa, atstumai čia buvo labiau panašus į „dakarinius“, o ne lietuviškus kilometrus.
„Dauguma motociklininkų, keturratininkų žino Enduro ralį Pabradėje, kurį rengia Paulius. Tai čia grynai buvo tas pats, tik Lietuvoje greičio ruožai būna po šešis kilometrus, o čia daugiau nei 120. Visur šiandien ėjau „dugnais“. Buvo klampių smėlynų, dulkių, kai kada buvo sunku aplenkti varžovą.
Su lenkais pasikapojome labai smagiai. Vienoje vietoje turėjau navigacijos klaidą. Teko pusę kilometro grįžti. Techniką šiandien mechanikai turės smarkiau peržiūrėti, nes kentėjo pakaba. Labai daug smūgių, šuolių. Amortizatoriai dirbo visa eiga“, – sakė Adomas Gančierius.
Pagal organizatorių paskelbtus preliminarius rezultatus, ATV įskaitoje „Motorider Racing Team“ atstovas Adomas Gančierius šiandien užėmė šeštą vietą ir nuo viena pozicija aukščiau esančio tautiečio Ramūno Kembrės atsiliko pusę minutės. SSV klasėje lenktyniaujantis Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino tandemas šiandien klasifikuojamas dvyliktoje vietoje.
Enduro įskaitoje lietuvių gretose šiandien geriausiai pasirodė Gediminas Kareiva. Jo rezultatas – antra vieta.