Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

„Aquila CR1“ komanda prieš lenktynes praktikavo darbą techninio aptarnavimo zonoje

Ilgų distancijų lenktynėse svarbu ne tik greitai važiuoti, bet ir sparčiai dirbti techninio aptarnavimo zonoje. Būtent tą daryti treniravosi „Aquila CR1“ vairuotojai: Vytautas Švedas, Deividas Jocius ir Ramūnas Čapkauskas.
Lenktynininkai treniruojasi pasikeitimą
Lenktynininkai treniruojasi pasikeitimą / Kadras iš vaizdo siužeto

Ketvirtadienį šiai komandai pasitreniruoti praktiškai nepavyko. R.Čapkauskui važiuojant trasoje, automobiliui plyšo „granatos“ guma. Gedimas nedidelis, tačiau gumai pakeisti prireikė laiko, tad treniruotė baigėsi įveikus vos porą ratų.

„Vakarą leidžiam besitreniruodami vairuotojo ir ratų keitimą. Atlikom dvidešimt ar daugiau tokių pasikeitimų, tačiau rytoj dar kartosim tuos veiksmus“, – pasakojo D.Jocius. 

Didelis iššūkis ilgų distancijų varžybose, kuriose vieną automobilį vairuoja keli lenktynininkai – sėdynės ir vairo pozicija. „Aquila CR1“ vairuosiančių R.Čapkausko ir D.Jociaus kūno sudėjimas panašus, tačiau V.Švedas – gerokai smulkesnis.

„Reiktų gal daugiau alaus gerti, mano kolegos turi didesnius sėdimuosius organus. Todėl ir turime papildomą kėdutę, kurią įstatome į automobilio sėdynę, kad aš tvirtai sėdėčiau“, – sakė V.Švedas.

VIDEO: Lenktynininkai treniruojasi pasikeitimo procedūrą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas